fredag, maj 20, 2011

Ute i gröngräset!

Vi sitter på ängen, vilket är poängen..
Kabelina har tagit plats här, bakom dragbilen.....
Men, det är en förbaskat slö uppkoppling, så det funkar inte så bra att blogga.
Får se vad det kan bli när mörkret fallit på, kanske bättre energi uppifrån? Haha!
Skönt att vara befriad från Expressenbloggen, fast jag SAKNAR er, mina goa vänner, min BLOGG-familj!
Det var - sanna mina ord - med separationsångest som jag raddade min stora blogg i morse-
Den blogg som jag skrivit på sen mars 2006. Det, ni!
Puss och kram för nu!

2 kommentarer:

  1. Jag saknar också bloggfamiljen. Och jag saknar enkelheten på expressens blogg - det var baske mig MYCKET enklare att lista ut hur den bloggen funkade. Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag lyckades flytta hela min blogg, så nu finns den iaf kvar. Tänk att vi hållit på så många år... å tänk så många man lärt "känna". Är så glad att vi hittade varandra, tack Expressen :-)

    SvaraRadera