lördag, november 03, 2012

Brooklandsvägen





Kommer du ihåg?
Det är faktiskt musik av Dan Andersson. Text av Rudyard Kipling.
"Lågt ner, lågt ner, där små lyktor gå ut och gå in..."
Denna sjöng vi i onsdags kväll.

Och den här klänningen/tunikan köpte jag igår för bara 99 kr.
Det bara stod mitt namn på den.
Den är fantastiskt mjuk och skön. Den gick jag omkring och myste i hela kvällen igår.
Jag och spegeln. Ingen annan såg mig....
Det är inget som man går ut och fladdrar i, precis....

Idag får du titta på stadslivet i Santiago http://geddfishpilgrim.blogspot.se/
Jag önskar klimatet vore detsamma i min stad Lidköping....

16 kommentarer:

  1. Så snygg den är och vilket bra pris! Där gjorde du ett rejält fynd :D

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det gjorde jag verkligen! Kram

      Radera
  2. Hej..jag gillar den skärning. Roligt att få vara fin både ute och inne..Blessings♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, jag gillar den också, även priset *ler* ♥

      Radera
  3. Vilken snygg klänning! Och bara för 99 kronor, som hittat! Jag älskar att fynda :)

    Trevlig helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det älskar jag med, att fynda, när det passar perfekt! Trevlig helg tbx!

      Radera
  4. Jag tycker att din klänning är jättefin och den kan du ha vart som helst. KrameLuttarLiteStressFylldaMedPaprika he he....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den passar till mycket.....
      KrameLuttarMedSolsken♥

      Radera
  5. Klänningen var snygg :) Såg bilderna på pilgrimsbloggen. Tänk om det ändå vore varmt och sommar här i Sverige också... Man längtar så till värmen och ljuset... Ha en fin lördag! Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är STOR skillnad på klimat och klimat. Jag får tvinga mig att trivas i kyla och fukt här.
      Kram♥

      Radera
  6. Åh, så fiiiin!!!! ☺ Kram! ♥

    SvaraRadera
  7. Gud så snygg den var? Vart köpte du den? Ha en fin kväll/kram

    SvaraRadera
  8. Fler som fyndat ser ja. Så roligt när man hittar riktiga fynd :)

    Kram

    SvaraRadera