onsdag, januari 06, 2016

Morgontankar

Trettondagen är här och jag befinner mig hos fina äldste sonens familj.

Jag har egentligen tagit lite paus från allt internetplockande. Men, så kände jag att jag kanske knäckt nöten med att få med fler än EN bild i mobilbloggen. Och då måste jag ju testa. Bara lite.

Temperaturen är minus 10, jag vill ha 20 plus i stället! Men det är vackert.

Ljus och kärlek!

20 kommentarer:


  1. Ja det gick ju bra med flera bilder Àn en. :)

    MÄ sÄ gott!

    KL ♥

    SvaraRadera
  2. God trettondag! Jag har minus tjugo grader ute och jag fryser nu Ă€ven inomhus. 20 plusgrader hade definitivt varit mycket bĂ€ttre =) Kram ♥

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra och rofyllda morgonbilder du bjuder pÄ.
    En ledig dag som den hÀr!
    Vi har/hade -8° nĂ€r jag vaknade imorse.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh va mysigt det ser ut :) ta hand om dig nu kramen

    SvaraRadera
  5. SĂ„ fint och mysigt det ser ut!
    Ha det sÄ bra och njut av familjen
    Kram

    SvaraRadera
  6. Brrrr hÄller med om att det Àr för kallt, men har tagit mig en iskall promenad. Det Àr sÄ vackert ute just nu. MÄ vÀl!

    SvaraRadera
  7. AlltsÄ det mÄste du skriva om - hur man lÀgger in fler bilder i blogger nÀr man mobilbloggar. Det skulle nog mÄnga vilja veta.
    Samma vÀderförhÄllanden hÀr och jag fryser ihjÀl mig. Trots att det Àr strÄlande sol ute föredrar jag att titta pÄ det glittrande landskapet inifrÄn en varm lÀgenhet. Burrrrrrrrr.

    SvaraRadera
  8. SÄ mysiga bilder! HÀr har vi -2,5 men jag hade gÀrna haft det mycket varmare jag med :D

    Kram

    SvaraRadera
  9. Det klarade du ju galant! MÄste nog lÀra mig lite mera om hur man bloggar frÄn Paddan och mobilen! Tror aldrig jag lagt in mera Àn en bild! Ser vÀldigt mysigt ut pÄ bilderna!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  10. Vilken stilig gran du har!!
    Ha en skön trettondag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  11. Snart blir det sommar, vÀrme och ljus igen...

    SvaraRadera
  12. Det Àr kallt, vackert, men brrrrrr. BÀttre att ta bilder inifrÄn.
    kramisen

    SvaraRadera
  13. Detsamma, detsamma!
    Trevlig Trettondag!

    SvaraRadera
  14. MÄhÀnda kyligt men vackert. Det Àr nÄgot nÀr dagen gryr tid till ro och tankar.

    SvaraRadera
  15. DÀr du Àr just nu, ser det mysigt och fint ut.
    Men denhÀr kylan.....blÀ Ä buuuuu, sÀger jag. Den kan jag leva utan. Just nu Àr det -21 hos mig.
    Men men.....Vi gÄr ju mot ljusare och varmare tider.
    En hÀrlig tid ligger framför oss.
    Men vintern Àr vacker pÄ sitt eleganta vintervita sÀtt.

    Kramelikram pÄ dig.

    SvaraRadera
  16. HÄller fullstÀndigt med dig angÄende idealtemperatur. Imponeras av din förmÄga att mobilblogga. Har sjÀlv vÀldigt mycket kvar att lÀra vad gÀller mobilen.
    Varm kram

    SvaraRadera
  17. Bra att du fick till det med bilderna. Vackra bilder dessutom!Och jag förstÄr att du har dte mysigt med de dina.
    Kallt hÀr ocksÄ just i kvÀll -12. Men helt ok. DEt Àr ju vinter och jag har valt att stanna hemma och möta den.
    StrÄlande sol ocksÄ över Stockholm.
    Njut och ha det bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  18. Jovisst Àr det vackert men för min del kunde det stannat pÄ vykortet... :) Ha det fint!!!

    SvaraRadera
  19. Tusen miljoners tack för fina, goa kommentarer.
    Det fÄr bli mitt gemensamma tack till samtliga kommentatörer.
    Kram <3

    SvaraRadera