onsdag, september 08, 2021

Sötchock

God morgon, säger jag till denna mitt i veckans onsdag. På tyska heter det ju faktiskt Mittwoch.
Det är förvånansvärt varmt ute mitt på dagen även om inte solen är framme alltför mycket.

Får jag lov att presentera en söt trio? Helt underbar. Mina yngsta barnbarn som jag är farmor till.
Lowe, Sally och Noah. Här är Noah fem dagar gammal, Lowe är åtta år och Sally är tre och ett halvt.

Här är den lille plutten precis några timmar och redo för hemgång. Föddes i torsdags kväll och åkte hem i fredags. Ja, sånt är det numera.

Nu väntar jag bara på att få komma och hälsa på när det passar familjen och få gossa på bebis.

Att göra idag: Ringa tandläkaren, måste det, har dragit på det några dagar. För övrigt får jag fortsätta att supporta mig själv med datorn. Tror mig ha kommit på problemet själv. Kanske blir torgmarknaden, vad vet jag.

Ljus och kärlek🙏

14 kommentarer:

  1. Vilka fina barnbarn du har! Hoppas du snart får träffa dom alla tre :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Grattis igen till det nya barnbarnet! Jättefin bild på dem alla tre!
    Ha en fin onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till fina barnbarn! Kram!// Anna-Lena!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig bild av syskontrion!
    Jag förstår att du är både glad och stolt över dem och än en gång grattis till det lilla nytillskottet.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bild på syskonen och så ljuvlig han är lille Noah <3 Hoppas ni kan träffas snart igen. Grattis än en gång till alla inblandade!

    Kram och god onsdag!

    SvaraRadera
  6. Mysig bild på tre av dina barnbarn, de är så fina.
    Noah, så liten. Grattis. Förstår att du längtar att få träffa honom snart.
    Ha det bra och trevlig kväll.
    Varm kram!

    SvaraRadera
  7. Grattis och vilken din bild på dem ❤
    Kram

    SvaraRadera
  8. Fina barnbarn 🥰
    Torghandeln var det länge sen jag fick ta del av.
    Lycka till med datastrul och ha en skön onsdagskväll.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så fina! Och en härlig bild på dem. Hoppas du snart kan ta dig en tur och hälsa på dem och inte minst lilla Noah.
    Så skönt om du kommit på varför datorn inte velat samarbeta.
    Stor kram

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig bild på trion:-) Lowe har verkligen blivit stor och nu har han också de så typiska "Sarah-ögonen" som är så vackra tycker jag.
    Sedan gillar jag Noahs ovanliga tröja och byxor i sista bilden.
    Tandläkaren - ja, det kanske blir dyrt. För det blir det ju nästan alltid när man besöka den frivilligt eller ofrivilligt;-)

    SvaraRadera
  11. Härlig bilder ... alldeles underbart med älskade barnbarn!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Åh så söta och grattis till den den underbara skaran med barnbarn :D. Det ser ut som glada syskon där :) .

    SvaraRadera
  13. Det var verkligen en söt-chock dubbelt upp! :-)

    SvaraRadera