tisdag, oktober 05, 2021

Trees on Tuesdays đŸŒ±đŸŒż Limtorget

.
Morrn! VÀlsignad vare denna soliga morgon! 12 grader, kan bli 16. Börjar tisdagen med nÄgra vackra trÀd i höstens tecken.

Första fotot Àr frÄn min cykeltur till Kyrkans GÄrd. Det var i onsdags strax före 19 och nu har det mörknat Àn mer.

Jag var fram till stan igÄr och tÀnkte pröva elcykeln, om elektroniken torkat upp. Men, ack nej, den var helt stollig sÄ det blev nytt bandage, avvakta och se.

Jo, Karin Monark fick jobba Ät mig igÄr. BÄde dag och kvÀll. Jag gick in pÄ biblioteket en svÀng, den första pÄ 1,5 Är. Tittade ocksÄ in pÄ Konsthallen.
 
Dessa sista bilder Àr frÄn vackra Limtorget, dÀr jag var i torsdags.

Den oglada mÄndagen rÀttade till sig pÄ kvÀllen med gospelövningen. Vi ska upptrÀda söndagen den 24 oktober pÄ biskopsvisitationen och dÄ ska jag Àven lÀsa texten ur Gamla testamentet.

Idag bÀddar jag rent för det passar in nÀr jag har tvÀttstugan och nu ska ICA-pluppen fÄ jobba i en av maskinerna. Liten test.

Ljus och KĂ€rlek 🙏

14 kommentarer:

  1. Fina höstbilder! :-)

    Hoppas att din lilla test kommer att utfalla till belÄtenhet :-D

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. SÄ hÀrliga höstbilder frÄn din stad. De röda husen Àr sÄ fina <3 Visst Àr det skönt att man kan hitta pÄ lite mer.

    Kram och god tisdag!

    SvaraRadera
  3. SÄ mycket nerfallna löv det Àr hos dig. Det börjar dala sÄ smÄtt hÀr med men inte sÄ det bildas nÄgra lövhögar. Kram

    SvaraRadera
  4. Vackra höstbilder! Och visst Àr det fint att glÀdjas Ät alla vackra fÀrger som nu Àr. Lite smolk i bÀgaren att elcykeln inte var pigg men hoppas den piggnar pÄ sig.
    Trevlig tisdag! HÀr blir det nu "utgÄng" med vÀnner.
    Stor kram

    SvaraRadera
  5. SĂ„ fina bilder! Och hoppas testet fungerar.
    Kram

    SvaraRadera
  6. SÄ fina höstbilder och Limtorget Àr sÄ vackert.
    Ha en skön tisdag och lycka till i tvÀttstugan!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  7. Höstlikt och det börjar bli mörkare alltför tidigt.
    Gillar bilden pÄ bÀnken, fÀrgen lyser upp.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Finfina höstbilder hos dig ... bÀnken ser inbjudande ut!
    Hoppas det löser sig med elcykeln!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Jag Àr inget fan av hösten, men kan inte neka till att det Àr otroligt vackert, vilket dina bilder visar!
    FortsÀtt njuta av allt det vackra och hoppas cykeln inte strular för dig!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hösten kan vara fin med alla vackra höstfÀrger, och gÀrna lite sol ocksÄ. Hoppas dagen varit bra!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Fina höstbilder. Solen glimtade till i tvÄ minuter igÄr, nu i em/kvÀll regn. Ha det bÀst!

    SvaraRadera
  12. Lidköping Àr en vÀldigt vacker stad. Och du visar verkligen dess vackerhet. Hoppas att elcykeln snart blir normal! Kram!

    SvaraRadera
  13. Jo dÄ, du kompenserar verkligen för 18 mÄnaders "tvÄngsisolering";-)

    Alla Lidköpings bÀnkar verkar ha gÄtt igenom en total makeover. SÄ frÀscht!

    Grattis till solen och 16 grader. Det sade dom om nollÄttaland ocksÄ, men tji fick vi. GrÄtt, grÄtt men 14 varma grader, sÄ Ànnu inget gnÀll frÄn min sida.

    BerÀtta sedan hur det gick med ICA-pluppen:-)

    SvaraRadera
  14. Alla dessa vackra fÀrggranna trÀd! Sommaren i all Àr men dÄ Àr ju allt jÀmn-grönt :-)

    SvaraRadera