lördag, maj 28, 2022

Veckans bokmĂ€rke 📚 220528

God morgon med ett fejkbokmÀrke frÄn ett kuvert, skickat frÄn Wales!

Om ni har tur kanske ni hittar bokmĂ€rken hos: Hannele, BP, Ă…sa och KlimakteriehĂ€xan!


Det var vÄrmarknad igÄr pÄ stan och en massa jippi förstÄs. Efter att ha njutit min frukost i solen i stolen pÄ balkongen och Àven lÀst papperstidningen, sÄ begav jag mig ivÀg med cykeln. TrÄngt pÄ gatorna men jag gjorde en snabb koll bara och fick spöregnet pÄ mig nÀr jag cyklade hem. SÄ kan det gÄ.

Det Àr mulet idag och bara 11 grader, sÄ dagen Àr ett oskrivet blad.
Ljus och KĂ€rlek🙏

10 kommentarer:

  1. HÀr skiner solen och just nu Àr det 22 grader. Kan inte pÄstÄ att jag klagar över det :-)

    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  2. kul, har inga kuvert frÄn Wales, men har varit dÀr för ett par Är sedan, underbart att kunna sitta ute igen!

    SvaraRadera
  3. Ni verkar ha haft bÀttre tur med marknadsvÀdret Àn vi. HÀr Àr det vÄrmarknad i dag och det regnar och blÄser som attan.
    Ha en fin helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  4. Kul med marknader tycker vi hÀr, hÀr Àr det loppis pÄ gÄng imorgon, vi fÄr vÀl se om vi kommer ivÀg.

    Ha en fin lördag.

    SvaraRadera
  5. Halv 7 lördg morgon - 16C och duggregn.
    GÄrdagen bjöd pÄ allting, sol, regn, blixt
    och dunder. Stackars rosor och pioner har
    blivit utsatta för blÄst men Àn Àr dom fina.
    Äta ute Ă€r inte för mej, maten blir kall och
    tidningen Àr ostyrlig.
    Kram fr Ruth i Virginia

    SvaraRadera
  6. Ett perfekt bokmÀrke.
    RÀtt som det regnar sÄ kommer det en skur......Men det behövs ju regn, fast det Àr trÄkigt dÄ man blir blöt. Ha en bra lördag!

    SvaraRadera
  7. Nöden har ingen lag och ett kuvert kan fungera bra :D
    SÄ trevligt med marknad pÄ stan.

    Önskar en fin lördag!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Oskrivna blad och kuvert Ă€r helt anvĂ€ndbart till mycket 👍
    VÀdret Àr en omvÀxlande historia.
    Kram
    /Ă„sa

    SvaraRadera
  9. Lidköpings vÄrmarknad var betydligt livligare Àn vÄr i TÀby för nÄgra veckor sedan. Men om jag ska vara Àrlig sÄ slapp vi liknande musik hÀr;-)
    Det Àr ju sÄ himla synd att det sedan regnade, bÄde för knallarna och besökarna. Riktigt dÄlig tajming dÀr.

    BokmÀrket - kan det vara Lena som skickat ett brev/ett kort till dig frÄn sitt Wales?

    SvaraRadera
  10. Vad gÀller bokmÀrken fungerar ju det mesta. Man tager vad som passar och ett kuvert frÄn vackra Wales gÄr ju lika bra som nÄgot annat.
    Trist att regnet kom och kan tÀnka mig att antalet besökare pÄ marknaden avtog i samband med det.
    Hoppas du haft en bra lördag.
    Kram

    SvaraRadera