onsdag, december 05, 2018

Idag firar jag...

Ja, mig själv. En fullspäckad dag, alldeles lägligt på min födelsedag! Så det kan bli.

Den börjar med frisör- och nagelbesök, sedan fortsätter den med Veteranklubbens julbord. Till sist åker jag till Vara konserthus på eftermiddagen, för att där vara med och genrepa med gospelkören Con Brio Gospel och Henrik Åberg inför kvällens Elvis Christmas. Som går av stapeln klockan 20.00. Det är tredje året i rad som vi fått äran att bakgrundsköra. Kul att vara med bakom kulisserna!

Jag blir "matad" med godsaker hela dagen, väldigt trevligt och mysigt!

Jag letade lämpliga bilder och vad passar bättre än att åka hästtaxi?
Jo, för det gjorde vi ju alla i Marrakech. Fyra i varje droska.
Lite häftigt och vi fick se saker och ting från "ett annat håll", kan man säga.

💇💅 Ljus och Kärlek 💖

10 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen Gerd! Det ser ut som du kan fira den på bästa sätt med alla möjliga trevligheter!
    Hästtaxi är trevligt ... och går i ett lagom tempo för att man ska hinna se sig omkring. Fina bilder!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja den lär strömma på i ett gott tempo. Aldrig varit med om att det blivit så intensivt, men ack så roligt!
      Hästtaxi var mysigt.
      Kram

      Radera
  2. Grattis på födelsedagen! Vilken dag du har framför dig. Låter spännande att vara med i kören bakom Henrik Åberg. Kram

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS på födelsedagen! Det blir till att fira storstilat vill jag lova - kul! :-)

    Ha en underbar födelsedag!

    SvaraRadera
  4. Mickandialog2018-12-05 14:03

    Massa hiphop hurrakramar till dig. Att åka till marakech står högt påönskelistan. Mysigt med frissabesök och nagelfil.
    Kramisar

    SvaraRadera
  5. Stort, varmt och hjärtligt grattis på din födelsedag. Och det verkar bli en både välfylld och rolig dag. Önskar dig en fin dag och kväll. Lycka till på konserten i kväll. blir säkert väldigt lyckat.
    Stor kram"

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen! Det låter som om det blir en riktigt fin dag. Henrik Åberg sjunger jättebra och det måste vara jätteroligt att få vara med och bakgrundsköra.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till dig på din dag! En dag som bjuder på många trevligheter precis som det ska vara <3

    Kram

    SvaraRadera
  8. Stort GRATTIS på din födelsedag! Å det lär ju inte gå någon större nöd på dig med alla aktiviteter du har planerat. Jättekul! Hoppas rätterna på julbordet var goda och att kvällen blev riktigt lyckad.

    SvaraRadera
  9. Tusen tack för alla grattis! Min dag blev superb, härlig och intensiv, rolig, häftig, allt. Idag vilar jag.
    Kramar 💖

    SvaraRadera