måndag, april 03, 2023

Glad måndag?

Nej, jag har inte varit på något ledig Hälsorum 😁
Men, jag har gjort mitt Zoledrondropp. Ordentligt uppvätskad och Alvedon intagen. Som idag lär jag inte få någon reaktion, men i morgon. Hoppas hoppas att jag knappt känner någon sjukdomskänsla. Störst risk första gången man tar detta läkemedel.

Min lilla yngsta barnbarnstrio gör mig alltid glad! Fick detta foto i lördagskväll.

Flera dagars sol i rad! Visst blir man glad! Snön smälter undan, fortsätt så!

"Glad måndag" - Ett tema, uppfunnet av Bloggvännen Carita 🌻
Ljus och Kärlek🙏

10 kommentarer:

  1. Söta barnbarn ❤️
    Jag hoppas verkligen att Du slipper biverkningar 👍
    Kram åsa

    SvaraRadera
  2. Härligt solsken! Gott väder på eftermiddagen! Barnbarn är det bästa man har! Hoppas att du slipper sjukdomskänsla! Kram//Anna-Lena

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bild på dina fina barnbarn <3 Helt klart en bild att bli glad av!
    Hoppas att du slipper biverkningar i morgon.

    Kram och god kväll!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig bild på dina tre solstrålar. Noah har blivit sååå stor så snabbt. Ja, jag vet att han "föddes ju bara igår". Tiden går fort. Tycker Noah liknar Lowe eller har jag fel.
    Din dropp verkar vara nåt riktigt "farligt". Hoppas innerligt att du inte får några biverkningar. Måste faktiskt googla "medicinen" för att lära mig mera.

    SvaraRadera
  5. Det är skönt att snön verkar ge med sig - iaf i dom sydligare delarna av landet!
    Jättesöta barn!!
    KRAM-Susie

    SvaraRadera
  6. De allra finaste fina, dina barnbarn. Lycka till med medicineringen, hoppas att allt går BRA!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Skönt att droppet är avklarat. Jag tog det förra året och påverkades inte alls. Ingen alvedon innan heller. Men jag märkte inget alls. Inte i år heller Men detta liksom annat är ju olika.
    Så fin bild på barnbarnen. Förstår att du längtar efter att träffa dem.
    Och visst gör det fina vädret mycket till också för humöret.
    Helt molnfritt även här idag. Så härligt-
    Varm kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas att du slipper biverkningar!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  9. LillaSyster2023-04-04 20:39

    Hoppas att du mått bra idag ♡
    Sötaste trion!
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  10. Hoppas du dig bra idag❤️!
    Kramar och glad påsk!

    SvaraRadera