torsdag, juni 20, 2024

Glad midsommar đŸŒŒ

Idag nu tidig morgon Ă„ker jag till VĂ€rmland över Midsommar! 

Inte till huset pÄ bilden dock, inte Àn. Men sÄ ser det blivande boendet ut. Hiss, tredje vÄning och inglasad balkong, yes!

Bild pÄ paradisblommor frÄn min gÄrd och nedanför schersmin.


Detta inslag hittade jag i Kyrkobladet och det visar vÄrt insjungande av vÄren nu pÄ Valborg pÄ Skalunda hög.

Jag har varit bortbjuden tvĂ„ dagar i rad och det har varit tacknĂ€mligt, för i huvudet bor jag inte lĂ€ngre kvar hĂ€r i kaoset, jag vill bara ivĂ€g. Men snart Ă€r jag pĂ„ plats. 

Ljus och KĂ€rlek 🙏

11 kommentarer:

  1. Det blir sÀkert jÀttebra ... fint med inglasad balkong :)
    Önskar dig en trevlig midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det ser toppen ut Gerd! Trevlig midsommar önskas frÄn mitt hÄll ocksÄ!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Trevligt med trÀffar och likasÄ med en resa nu till VÀrmland. FörstÄr att du mentalt har flyttat. Och ditt nya boende blir sÀkert jÀttebra. Kram och trevlig midsommar.

    SvaraRadera
  4. Inglasad balkong Àr ju perfekt, en liten vÀrmare kanske sÄ kan man sitta dÀr Äret runt, det vet BP mycket om. :)
    Ha en jÀttefin midsommarafton nu Gerd, ta hand om dig och ha det bÀst.

    SvaraRadera
  5. Ska du flytta! Har missat det.
    Inglasad balkong lÄter fint. Uteplats en stor del av Äret.
    Ha det fint i VĂ€rmland och ha en glad midsommar! //Anna-Lena

    SvaraRadera
  6. Nu Ă€r Du snart Karlstadsbo och bor inom vettigt rĂ€ckhĂ„ll för Dina döttrar❣️
    Inglasad balkong Ă€r ju en dröm Du haft lĂ€nge och nu gĂ„r den i uppfyllelse liksom hiss, helt perfekt som det ordnar sig 👏
    Ha en hÀrlig midsommar kram Äsa

    SvaraRadera
  7. Kolla in mitt badkar http://naltax2.blogspot.com/ visst ser det inbjudande ut att ta sig ett dopp 😜 kram Ă„sa

    SvaraRadera
  8. LillaSyster2024-06-20 18:37

    TÀnk sÄ bra det kommer att vÀxa pÄ den balkongen. Ha nu en riktigt fin midsommar!

    SvaraRadera
  9. Ha en riktigt glad midsommar!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  10. Ja, nu nÀr jag lÀser bakÄt ser jag vart du Àr pÄ vÀg. Samma som jag har haft! Hiss, tredje vÄning - inglasad balkong. Det lÀmnar jag nu för att bo pÄ gatunivÄ i ett gammalt trÀhus.

    SvaraRadera
  11. Hoppas du haft en fin midsommar och huset det kĂ€nner jag igen😉.

    SvaraRadera