Hemma igen efter fem underbara dagar i GönÀs.

HÀr Àr en del av bilparken pÄ GönÀs. Med denna sköna böna DKW frÄn 1939 tog vi oss en tur pÄ Midsommardagen. Jag har aldrig provÄkt tidigare, bara provsuttit i förarsÀtet nÀr bilen precis hade levererats. AlltsÄ, vilken pÀrla!
Och en brun sak (Alice) har slagit ner huvudet bestÀmt i mitt knÀ. Hon frÄgar inte om lov, bara gör.
Ălskade vovvar. Maja viftar ofta pĂ„ svansen och bĂ€r stolt pĂ„ sitt ben i munnen.
IgÄr morse var jag hos audionomen pÄ HörselvÄrden och fick installerat uppladdningsbara hörapparater. Gjorde ett rejÀlt hörseltest. Jag har det sÄ att jag streamar ljudet med telefonen och ljudböckerna, vÀldigt smidigt.
Ljus och KĂ€rlek till en ny sommardagđ





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar