fredag, juni 28, 2019

Happy friday

Good morning!

Liten skymt av min balkong!

Ja, jag var också och handlade igår inför barnbarnets ankomst. Men så hörde jag och såg livliga diskussioner utanför mitt och ja, det såg så härligt ut, med den gemenskapen mödrarna emellan. De hade sannolikt handlat alla tillsammans och nu gick de åt skilda håll.

Middagen kunde avnjutas på balkongen igår.

Nu ska mormors tös och jag snart ut och åka buss. Vi ska ta oss en härlig fredag någonstans ett par mil härifrån. Bord är bokat.
Ljus och kärlek

6 kommentarer:

  1. Jag önskar er en riktigt härlig fredag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Önskar er båda en riktigt glad fredag!

    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Så fint ni hade det där vid det dukade bordet! :-)
    Hoppas att även denna dag blev till belåtenhet :-)

    SvaraRadera
  4. Visst är det roligt att fota "livet" på gården. Bra där! Jag brukar ju också göra det.
    Å vilken vacker tjej ditt barnbarn är. Hon liknar faktiskt Sarah tyker jag. Hoppas ni hade en toppen fredag i solskenet!

    SvaraRadera
  5. Det är fina dagar nu. Det gäller att passa på. Härligt med kvalitetstid med barnbarnet! Söt flicka! Kramar

    SvaraRadera