mÄndag, juni 28, 2021

Glad mĂ„ndag 😀 28 juni

Budskapet i detta konstverk Àr "Alla blir glada" sÄ det visar jag upp denna mÄndag.

Eftersom jag inte Àr fram till stan pÄ kvÀllarna sÄ har jag "lÄnat" nÄgon annans bild för att visa ljusslingan "pÄ riktigt".

Anna Sörenson Rydh heter konstnÀren. Ljusslinga i plast med ledljus.

StrÄlande sol och varmt idag. IgÄr strÀcklyssnade jag ut en bok, det var "Bara ett barn" en deckare av Malin Persson Giolito. Hon skriver fÀngslande och upplÀsaren var mycket bra. Men idag ska jag ge mig ivÀg ut pÄ stan nÄgonstans eller stranden.

Önskar er alla en glad mĂ„ndag dĂ€r Carita Ă€r inspiratör😁 till temat.
Ljus och KĂ€rlek🙏

10 kommentarer:

  1. Glad mÄndag till dig med. Hennes böcker Àr mycket bra och hon skriver fÀngslande.

    Kram

    SvaraRadera
  2. HÀrligt med strÄlande sol och vÀrme!
    Kram och ha en fin dag

    SvaraRadera
  3. Ljusslingan ser klart lysande ut och passar fint en Glad MĂ„ndag 😊
    Den boken kĂ€nner jag inte till, tack för tipset 😁
    Ha en fortsatt fin mĂ„ndag đŸ€—
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt med vackert vÀder och lite att göra.
    Jag Àr vÀldigt förtjust i Malin Giolitos böcker och har lÀst de böcker som hon har gett ut-
    Roligt med dessa konstverk i Lidköping och just variationen pÄ dem.
    Önskar dig en fin mĂ„ndag.
    Stor kram

    SvaraRadera
  5. Glad mÄndag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  6. Ljusslingor ute pÄ kvÀllarna Àr ju inte fel alls, belysning överhuvud taget egentligen men "slingor" Àr ju lite trevligare och mysigare förstÄs.
    Glad mÄndag hÀr var det, underbart.

    Ha en fin fortsÀttning pÄ nya veckan. :)

    SvaraRadera
  7. Alla blir glada Àr ju ett perfekt namn för ljusslingan och ett lika perfekt bidrag till "Glad mÄndag". Snyggt, men installationen slÄr inte bananerna;-)
    Visst var "Bara ett barn" bra!!! MÄnga sÀger ju att hon skriver bÀttre Àn sin far. Det hÄller jag inte med om, det har helt olika "stuk".

    26 grader och strÄlande sol idag. Hoppas du hade samma tur med vÀdret:-)

    SvaraRadera
  8. Man blir glad av den dÀr konsten Àven pÄ en tisdag :-)

    Ha det finemang!

    SvaraRadera
  9. Vilken bra titel pÄ ett konstverk. Visst blir man glad av ljus i alla former. Kram

    SvaraRadera
  10. JÀttefina lyktor i trÀdet!
    Glad fredag - sĂ€ger jag nu 😁❤

    SvaraRadera