lördag, oktober 09, 2021

Veckans bokmĂ€rke 🔖

Jag slog pÄ stort och handlade ett klÀdplagg i onsdags. DÄ följde det hÀr "bokmÀrket" med!
Vad jag köpte? Jo, en mjuk hÀrlig lÄngÀrmad svart tröja som passar till min fÄdda hemmastickade sjal i rött och svart.

Om ni har tur kanske ni Ă€ven hittar bokmĂ€rken hos: Hannele, BP, Ă…sa och KlimakteriehĂ€xan!

Ett par bilder frÄn nÀr jag senast gick fram till stan. Det gamla vattentornet.

Kastanjeallén.

Orsakullan: Idag kÀnns livet... helt OK! VÀdermÀssigt kan man inte begÀra mer Àn lite sol och upp till 14 grader i oktober.

Ljus och KĂ€rlek 🙏

9 kommentarer:

  1. fint hjÀrta, mitt Àr mycket större denna vecka, bra bokmÀrke, ha en fin dag.

    SvaraRadera
  2. Fint bokmÀrke och hÀrlig höstbilder :-)

    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  3. HÀrliga Lidköpinsbilder!
    Gillar din attityd till Ätervinning, etiketter till bokmÀrken.
    Lördagskramar!

    SvaraRadera
  4. Inte full höst hos Dig… fina bilder och precis som hĂ€r verkar gult vara övervĂ€gande fĂ€rgen.
    Återvinning Ă€r inte dumt.
    Vi har sol just nu 🌞
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst Àr det hÀrligt att klÀdesplagg nuförtiden levereras med perfekta bokmÀrken. SÄ var det inte förr;-) Lika bra att i stort sett allt kommer med sÄdana skyltar, annars skulle ju temat ha dött för lÀnge sedan;-)

    Helt klart höstfÀrger Àven i Lidköping.

    SvaraRadera
  6. Jo, ett och annat vattentorn har man ju sett i sitt liv men det dÀr tycker jag Àr det finaste jag sett...toppen ju.
    Nu fÄr vi njuta av hösten sÄ gott det gÄr, fast jag har redan tröttnat pÄ regnet ;)

    sv: Det Àr ju sÄ det oftast Àr, efter garantin gÄtt ut sÄ börjar det strula.
    Hujeda mej.

    Ha det fint nu.

    SvaraRadera
  7. Trevligt med lite nyinköp och ett bokmÀrke pÄ köpet.
    Och visst Àr det bara att njuta av de vackra fÀrgerna som nu finns ute.
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. Kul med lite nya klÀder, och det dÀr hjÀrtat Àr sÄ fint!
    Fina höstfÀrger hemma hos dig.
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis till nya köpet!

    Kram och god kvÀll <3

    SvaraRadera