PremiÀr för "Veckans foto" som bloggvÀnnen à ke hÄller i. Jag hÀnger pÄ denna söndag, sÄ fÄr jag se vidare. Man ska presentera 1 - högst 5 bilder tagna i veckan som gick.
SÄ hÀr ser det ut bakom min gÄrd. HÀr uppifrÄn cyklar man eller tar bilen. Jag har varken cykel eller bil lÀngre men tÀnkte vid inflytten, att det ordnar sig. Och det gjorde det, fast pÄ ett annorlunda sÀtt.TvÄ stÀllen jag varit pÄ under veckan. HÀr Àr min nÀrmaste lokala affÀr PekÄs. Den ligger pÄ Rudstorget med cykelavstÄnd ifrÄn mig men en rÀtt rejÀl bit att promenera.
Detta Àr Hagahuset inne i stan, dÀr jag var pÄ Syncentralen.
Hemma hos mig och fotat genom sovrumsfönstret pÄ kvÀllen.
VĂ€l bekomme! Ljus och KĂ€rlek đđ»



