God torsdagsmorgon!
Tusen och en tack för fina kommentarer igÄr och jag höll mig inne. Jag valde rÀtt vÀder, för solen kom frampÄ, men dÄ hade jag ingen lust att gÄ ut. Det Àr aldrig försent, men inspirationen fallerade.
Efter regn kommer visst sol. Solen gör tappra försök i alla fall. KÀnns fortfarande lite grÄtt, men det Àndrar sig vÀl under dagen. HÀr och nu.
Dessa raggisar blev fÀrdigfÀsta med garntrÄdarna i detta hÀr och nu. Lite av Pippi LÄngstrump, olika. Kul att fantisera, det Àr som med naglarna, jag vet aldrig vad det blir innan jag börjar, det vÀxer fram.
Och idag kan jag inte dra pÄ det lÀngre, nu fÄr jag fram och fixa lite inför resan i morgon.
Ska vÀl inte klaga, men det Àr en kall sommar. Ja, det Àr det.
Det Àr fina Sanna som hÄller i den hÀr fotoutmaningen i en eller flera bilder, med ett nytt ord varje vecka.
Det Àr fina Sanna som hÄller i den hÀr fotoutmaningen i en eller flera bilder, med ett nytt ord varje vecka.
đ Ljus och KĂ€rlek đ





















































