måndag, augusti 29, 2011

En liten gissning...........

Var är vi och vart åker vi?

Just nu rullar hjulen på husvagnen och datorn är en mini-pc och bloggandet är också på mini....

Kan sägas vara på mini Semester!
Humöret på topp!

Var rädd om dig, du fina läsare! Kramar!

Försök gissa åt vilket väderstreck som vi är!


Kanske ingen ledtråd, men...


Jag kan bara säga att just här har jag aldrig varit, och jag har länge önskat att komma hit!
Mycket vackert!


Fast, vad är bättre än Skaraborg? Eller Dalsland, eller? Öland, eller?


Finns mycket sevärt i vårt avlånga land!
Skrivs vid tillfälle!............

11 kommentarer:

  1. Hej hej
    Ha en riktigt trevlig tur..vart ? ingen aning :) kanske kommer det fler ledtrådar :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt att ni är ute på minisemester igen! Själv sitter jag här och kommer ingen vart. Kram!

    SvaraRadera
  3. Ha det allra bäst på eran mini semester... Kram!

    SvaraRadera
  4. Bling, Piedra, Simona:
    Uppkopplingen är mini också, men vi ska väl göra andra saker än bara sitta vid datorn! Nu strax UT! Här skiner solen bland molnen och det blåser. Inte så långt till vatten, varken till husvagnsbestyr eller dricka, kranen är utanför, och badet inte långt härifrån heller. I natt har det regnat.

    Sådär, det går bra att grunna vidare! Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag vet inte vart ni har rymt, är ni kanske i Danmark? Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Österlen kanske? Neråt Simrishamn!

    SvaraRadera
  7. Var ni än är så hoppas jag att ni har det härligt!

    SvaraRadera
  8. Hej!!♥ :) Var gärna med i min "dagensblogg"-tävling, skriv bara "jag är med" i det här inlägget (http://cezzii.blogg.se/2011/august/utkast-aug-22-2011.html#comment)

    Take care, LOVE CEZZii ♥

    ♥PS förlåt om du inte gillar såna här kommentarer.♥

    SvaraRadera
  9. Kaisa, Kurtan, Marlene och Cezzii: Tack för era kommentarer! Dålig uppkoppling gör att jag återkommer te möra! Nattakramar alla fina! ♥

    SvaraRadera
  10. natti natt och ha det fortsatt fint på eran minisemester

    SvaraRadera
  11. Eva: Tack! Och g´möra! Kram

    SvaraRadera