lördag, mars 24, 2012

Lite roligt, tack......

Det är inte bara gråt och tandagnisslan....
Igår gjorde jag en massa bra saker. 
Tvättstugan, Frissan, Fotvården, Jysk, Västtrafik, Cykling. Lagade god kvällsmat.
Idag ska jag fly väggarna igen, bäst innan dom ramlar på mig igen *ler*.....
Det finns så många positiva vibbar mitt upp i allt. 
Faktiskt.
Nu ska jag bli KRAV-lös, precis som Blessing skrev igår....
Jag ska inte ens köra själv, jag ska åka med. 
Och bara underhålla.
Vi har alltid någon vid vår sida, fastän vi inte ser det....

20 kommentarer:

  1. Oj, vilken intensiv dag du hade igår! Du låg inte på latsidan minsann.
    Det känns som att du steg för steg finner en ny väg i livet. Dagarna blir sakta lite lättare att hantera även om tomheten och saknaden gör sig påmind emellanåt.
    Jag önskar dig en riktigt trevlig lördag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämmer nog, Susanne, iaf för tillfället, det går lätt upp och ner, ner och upp.
      Väntar på nära och kära nu, så drar vi sen! Kram!

      Radera
  2. Jag önskar dig en riktigt fin och trivsam dag. Läser att du tar hand om dig och det kommer att få utdelning, tro mig! KrameLuttarSoliga ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det har blivit bra, en riktigt fin dag.

      SoligaKrameLuttarHärOckså<3

      Radera
  3. Du lyckas klämma in mer på en enda dag än jag gör på en hel vecka - och då anstränger jag mig verkligen nu för att göra. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch, det bara blev så... nu tar jag igen det förlorade med lite goa skratt och gemenskap. Kram! <3

      Radera
  4. Låter som en trevlig lördag ligger framför dig!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag önskar dig en riktigt trevlig lördag.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och det blev den, lördagen. Kram!

      Radera
  6. Så mycket du hann med, roligt. Fin i håret och allting.
    Fint att du åker iväg på lite trevligheter. Det behövs och gör att livet blir lättare.
    Ha en trevlig helg.
    Många kramar till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blev sammanbakat på en dag, det var inte meningen, men gott att finat mig i håret, det var behövligt!
      Definitivt blir livet lättare med god gemenskap och glada skratt!
      Kramar

      Radera
  7. Det är det jag sa!:) han är vid din sida!! ALLTID!;) Vad duktig du är som tar dig för saker och ser till att komma ut. Hoppas du får en trevlig lördag, vi kollar på gladiatorerna i kväll! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här blev det inget kollat på TV, vi har haft fullt upp med att umgås, prata, skratta och äta!
      Jo, Sigge är säkert med är.....
      KRAM

      Radera
  8. Hoppas du får det trevligt där du är :)) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, det är så trevligt här så... Kram!

      Radera
  9. Så kul, att du skall bara hänga med och underhålla :)
    Vi har varit till landet idag och vilken underbara dag det har varit. Varmt, solig och skönt.

    Önskar dig en fin och skön kväll!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bustrevligt här!
      Ja, vi har suttit ute och solat på altanen, underbart!
      Kvällen blev skön och nu är det natti natti i gästrummet.
      Kram <3

      Radera
  10. Den är vacker den bilden.
    Skönt att du har bra o goa dagar..
    Nu är de härligt väder ute, men de har blåst lite för mycket..
    Dröm sött kram kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, den är söt och vacker, den bilden, säger mycket. Man vill ha det gott. och nu kommer våren!
      Sommartider, hej hej! Kramkram <3

      Radera