onsdag, augusti 22, 2012

Goa bloggisar

Visst är vi fina....
I höstens färger!

Nästan hela gänget gjorde en utflykt till stora staden i Värmland igår. En riktig shoppingrunda med lunchintag på mysig restaurang.

Varmt och gott i luften, och lagom med sol.

Ett litet telefonsamtal och vips, så var hon här, goa Bless. Vi fick träffa varann hela gänget och så fick vi klappa "kinesen", han var med lille Rocky.

Idag ska vi åka bort och kolla på en gammal boning, får se om det är slott eller koja *ler*...
Jag tror det är vackert, jag. Såg det i mars och då var inget gjort ännu.

Värmlandsluften tar....


22 kommentarer:

  1. Va roligt att träffa såna som man "känt" länge :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, du vet också... Ja, det är kul ;)

      Radera
  2. Ni är så fina i rött så! Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jotack! Färger är härligt. Kram<3

      Radera
  3. Jag vänjer mig nog aldri att se mig själv..Men sköjigt va de att säga hej och lite till..Kramom damen/Bless♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hälsningar från "di gamle" oxå... vi e som vi e å de e bra me de. Kramom på dig fina Bless /Gerd<3

      Radera
  4. Ibland kan det bli en överraskning att träffa de som man endast har haft online-kontakt med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men roligt. Har man sett foto förut så blir det ingen stor överraskning. Likaså första gången i telefonen, speciellt. ;)

      Radera
    2. Men jag har varit med om att folk är hur trevliga som helst på nätet, och sen är de tvärsom när man möts. Vissa lägger också upp en falsk bild i sin profil.
      Trist med dessa typer

      Radera
    3. Jodå, sådant finns säkert.
      Men dom undviker jag *ler*

      Radera
  5. Vad roligt och vad fina ni ser ut i era varma höstfärger. :-)

    KrameLuttarFinasteResMajan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillar höstens färger!

      KrameLuttarFinasteKaisa<3

      Radera
  6. Stora staden, är det Karlstad du menar då? Fint foto!
    Gör nu en nystart i mitt bloggande med en helt ny blogg, får väl se var det hamnar, men här har du länken
    http://troochtvivel.blogspot.se

    Allt gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag ska kika in där när jag kommit hem från Värmland, hinner inte besöka några nu. Ja, stora staden är Karlstad! Och jag befinner mig väster om den... Kram

      Radera
  7. Ha det bäst och njut där och nu!
    Kramis ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, har njutit hela dagen! Kramis<3

      Radera
  8. Hej igen. Jag gjord en riktig blunder för en stund sen, glömde av ett o när jag skulle starta min nya blogg, så självklart var bloggnamnet: tro och tvivel redan upptaget. Så vad göra? Jo, så här blev resultatet.
    http://friattleva.blogspot.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åter igen, återkommer när jag kommit hem!

      Radera
  9. Hoppas solen sken på Er i Karlstad.. Vi passerade där för några veckor sedan, men regn.. plus dåligt med tid, så ingen stopp i den "stora staden" när vi var på väg till lilla Bengtsfors. Kram ♥♥♥ P.S. Just kommit hem från ett par dagar i Frankrike. Lagom varmt och mestadels solsken D.S.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack, det gjorde den, den sken så!
      Gör ack Värmeland du sköna så gott det går, har ätit gott på restaurang i kväll, hela stora gänget! Kram <3<3<3

      Radera
  10. Visst är ni så fina och så trevligt att träffas :D

    Kram

    SvaraRadera