lördag, augusti 18, 2012

La Dolce Vita


Nu är tiden ute för besöket hos Väninnan.
Hon ska på jobb och jag reser hem igen.
Det har inte varit något La Dolce Vita, men dock trevlig samvaro, mycket tjejsnack...
Händer inte alltför ofta.
Jag älskar den här låten, gillar artisterna!
Glamour!
Nu tar jag bussen. Relaxing.
"Framkalla" fotografierna, har många från Smögen, det blir på både det ena och det andra.
Hem och packa upp, för att så småningom packa ner igen.
Nu har jag fått fart på fötterna.
Inte idag och inte i morgon, nej ......
Först några djupa andetag!
Kärlek, glöm inte att du är dyrbar, kärlek!

18 kommentarer:



  1. "DyrbaraKrameLuttarPåDigFinaRsenär"

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får en bra resa hem igen Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, här förbereds för fullt. Måste klappa och gossa med katten först, lille Cias. Kram<3

      Radera
  3. Tänk va mycket musik som finns som är bra!..Blessings Geddis♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, vilken guldgruva! Kram från hemmets lugna vrå, nu♥

      Radera
  4. Det är så enkelt att ta sig ner till kusten med bussen, gillar det massor. Jag brukar åka ner och ta en dag på Smögen emellanåt.
    Christer Lindarv och gänget de är bra, gillar också den här låten :)
    Hoppas resan hem gått bra!
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst, är det enkelt med buss! Toppen att bara sitta och nuta av färden och med kontoladdning kostar det inte mycket alls.
      Tack, jag kom hem för en stund sen, kram!

      Radera
  5. Gillar också den här låten, trevlig samvaro är aldrig fel ;)
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, nä, det blev förträffligt bra! Kram♥

      Radera
  6. Inte dumt alls att träffa vänner och kunna få prata ordentligt.
    Någon större fart är det tyvärr inte på mina fötter, men jag har i alla fall tagit mig en liten promenad både igår och idag.
    Kram! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är käckt med tjejsnack, helt klart.
      Jo, nu är här en del att göra, men det är bara bra! Älskar det!
      Ska ta fram bilderna nu, kommer att publicera nåt i morgon, tror jag!
      Kram♥

      Radera
  7. Det är en sak att språkas vid via forum eller bloggar, en helt annan sak att prata öga mot öga. Kroppsspråket säger en hel del.

    Hoppas i alla fall att ni hade det trevligt

    Trodde för några sekunder att du var putt på mig för att vi hade olika åsikter om Camilla Läckberg

    Ha en fortsatt bra dag

    mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej, du! Häpp, jag e INTE putt! Isf har jag uttryckt mig otydligt.
      Det är lättare, som du skriver, att pratas vid öga mot öga, då uppstår inget oklart, förhoppningsvis....
      Vi hade kul! Jaa, då!
      Tack för dina kommentarer, dom är uppfriskande! Mvh♥

      Radera
  8. Och tack för dina inlägg, de är som friska fläktar i ett annars ganska trist samhälle

    mvh

    SvaraRadera
  9. Härlig låt! Verkligen :D Även om livet inte alltid är så.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, man får drömma sig bort ibland.
      Orka det.
      Kram

      Radera