måndag, augusti 20, 2012

Värmland - here I come!

Först ska jag till Sjukgymnastinnan, tillika Akupunkturinnan, som Ultraljudinnan.
Hon har haft semester i fyra veckor...

Jag har börjat kunna göra lite böjningar, dock inte som hon där på bilden längre... 

Min stackars högeraxel har varit besvärlig i sidled - artrosförändringar, men med lite hjälp av både sjukvård och Havsnypon så är jag avsevärt förbättrad.

Sen, så. Om allt blir som jag har tänkt mig, så tankar jag bilen full och drar iväg åt värmlandsskogarna till!

Vem vet, jag kanske irrar runt där och inte visste var jag var... jag har ju aldrig kört dit själv.

Men jag har börjat envetas med mig själv, ett steg i taget, så det går nog bra. Ja, det SKA gå!

Så - hej svejs i Lingonskogen, då! Var rädd om dig och dina drömmar!
Bara mjuka bollar.

25 kommentarer:

  1. Låter härligt, du är modig ♥
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Kicki! Jo, tack, jag kör...... kram♥

      Radera

  2. Lycka till och var rädd om dig!

    KrameLuttarMedKärlekOchVärme

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, och jag rattar Volvolina med varsamhet, fast hon inte är skör.
      KrameLuttarTillbakaTillFinaKaisa♥

      Radera
  3. ♥♥♥ Ha så kul å trivsamt i Värmland ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Simona! Det blir roligt och många skratt, det vet jag. ♥♥♥

      Radera
  4. "Det var dans bortvid vägen osv" hoppas du får en härlig tur vi har besökt bland annat Sunne med Mårbacka på ena sidan och Rottneros på andra fint som snus!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har varit där också, fast med en annan bil, vi hade Opel då... Nu ska jag träffa tjocka släkten, smile....

      Radera
  5. Ha några härliga dagar i Värmland!

    SvaraRadera
  6. Den där vigheten är nog få förunnad. Skulle inte ens våga testa...

    Kram och kör försiktigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag har nästan kunnat den rörelsen, men det var ett tag sen, smile.....
      Kram!

      Radera
  7. Atros e ett litet He......e! Jag har ju med det i knän och ryggen! Inte kul, förstår det gör ont!
    Kör försiktigt i dag då! Det går nog bra!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ett litet h-e, men jag jobbar på det, tränar i den takt det går. Idag fick jag dunderbehandling. Luncha lite, sen kör jag, kram

      Radera
  8. Ha det superduper i Värmland! Du hittar säkert dit; du klarar allt!
    Jag börjar misstänka att jag också har artros i en krånglande axel, men orkar inte kolla upp det. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kolla upp det för 17!
      Så du får rätt ordning på det i tid! Det är så skönt när det börjar ljusna i värken. Köp Havsnypon!
      Kram♥

      Radera
  9. Ha det så jättebra i värmland, och det blir nog inga problem med att hitta dit du ska :)
    Ha det riktigt bra!
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vi har haft kul idag. Skrattet ekar i väggarna...
      Det gick bra att köra, fast snärjigt. Kram

      Radera
  10. Vet du, jag ska avslöja en hemlighet.
    Att jag gör stans övningar varje morgon, så inte undra på att jag är trött framåt kl 12.

    Skojade bara, här görs inga övningar i onödan, men jag är ofta trött

    mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kan det bero på? Du dricker ju gott kaffe....
      Mvh

      Radera
  11. Hälsa till Värmlandsskogen :) kanske skulle prova nypon, har fått övningar jag ska göra. Han kunde inte säga vad det var.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, för mig funkade det! Ja, min bil och jag snurrade runt på vägarna, fy katten så mycket som är ombyggt och dåligt skyltat. Jag har inte varit åt det hållet på åratal...
      Kram<3

      Radera
  12. Jag tror nog att det går fint att åka till Värmland! Bara du har med mobil och matsäck så!
    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jadå, det gick bra. Och jag lyckades hitta en rastplats också - till slut. Kramar

      Radera