tisdag, september 25, 2012

Linnea Olsson - Dinosaur


Såg detta underbarn på TV i söndags.
Vilken röst, vilket cellospel.
Så betagande!

Nu ska jag strax dra ner till Resecentrum och välkomna kär väninna!
Hipp som happ, så kommer hon hit några timmar!

Och jag som inte hunnit städa!
Bäst låta dammsugaren stå framme, så det ser ut som om jag håller på. Hmmm.

Nej, jag skojar!
Änglahåren får ligga i fred och blänka i sin lyster.
Frukosten står framdukad nu, bara trycka på Moccamastern sen...
Sen har jag planerat lunch ute någonstans.

Det regnar, men vad gör väl det?

♥ ♥ ♥ Kärlek ♥ ♥ ♥

22 kommentarer:

  1. Ni har nog annat att göra än att inspektera städningen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig låt - jag gillar verkligen cellospelandet! Kom förresten på något som jag fått veta ganska nyligen, att min farfar spelade cello i en orkester.

    Ha det nu så trevligt tillsammans med din väninna!

    Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, men vad roligt! Är du musikalisk själv?
      Jag vet, att jag har musikaliskt på båda mina föräldrars sida. Där fanns gitarr, fiol, piano, dragspel, orgel, m.m.
      Kram!♥

      Radera
  3. Ha det så gott med väninnan och dammsugaren, hi hi...
    Fin låt.

    HjärtligaKrameLuttarFörDagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. KrameLuttarViFannGlädjenOchDammsugarenFickStåISkåpetOchGlo♥

      Radera
  4. Önskar dig en fin dag. Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Ha en riktigt bra dag tillsammans med väninnan!
    Kunde tyvärr inte höra eller se videon :(
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Synd, det, men så är det för mig också många ggr, bredbandet vill inte. Kram

      Radera
  6. Tittar in och önskar dig en fortsatt bra dag

    SvaraRadera
  7. Jag såg en liten bit av Linnea på tv:n förut, så tack för hela titten!
    Hon är duktig som både spelar och sjunger.

    Kul med besök! Hoppas ni får det riktigt kul!
    Nä, vad gör det om det är lite ruskigt när man har det kul iaf!

    Ha det gott!
    Kramis ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linnea är helt suverän. Och vädret blev inte så tokigt, det höll upp strax före lunch. Kramis♥

      Radera
  8. Hoppas ni får en trevlig dag! Vi har kallt som 17 men ännu inget regn! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi fick trevligt, men det var "röset" som vi säger, brrrr kallt. KRAM

      Radera
  9. Jag såg väl oxå detta lilla underverk :)..Cello är favvo för mig se. Jag har alltid damsugaren framme i fall någon kommer i otid hehe../Bless

    SvaraRadera
  10. Hoppas ni haft och har en trevlig dag ;)
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det hade vi! Kram♥ och nu är jag trött..... syns te möra, alla fina♥

      Radera
  11. Aha, det är så man ska göra. Ställa fram städsakerna så ser det bra ut ;)
    Hoppas ni fick er en trevlig stund tillsammans!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ett gammalt knep, Caroline. Men inte brukat av mig, jag skojade bara!
      Tack, vi hade jättetrevligt, sen var jag trött......

      Radera