söndag, oktober 07, 2012

Du är alltid en del utav mig ♫♪♫



God morgon, hälsar jag med den här fina sången!
Den känns som om den vore skriven för mig.
En riktig tröstevisa!

I dag drar jag vidare från fina familjen Äldste Sonen
och hamnar hos fina Ynsgta Dotterns familj.
Dom bor inte så långt ifrån varandra.

Och fortfarande den seeeega slööööööa MiniPC!

I morgon, måndag, styr jag kosan hemåt igen.
Mycket att göra kommande vecka, det är fulltecknat varenda dag.
Och jättetidigt lördag morgon drar jag iväg.
Det kittlar allt lite under fötterna!

Kärlek

9 kommentarer:

  1. Vilken spännande tur som väntar!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den sången har jag också som tröstevisa!
    Jag läste på din andra blogg och det låter verkligen som om du har en spännande resa framför dig.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du läst även min pilgrimsblogg!
      Jo, jag väntar... det är ingen sol- och badresa precis, utan jag kommer att få jobba Härligt. Kram!

      Radera
  3. Sången är jättefin, jag blir så rörd av den...
    Så kul att du har barnen nära varandra, då kan du hälsa på dem samtidigt.
    Visst börjar det bli lite pirrigt? Här också..

    Önskar dig en riktigt fin dag!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en riktig mild tröstesång...
      Jo, det är roligt att träffa alla mina barn, inom kort tid har jag träffat alla fyra.
      Kram<3

      Radera
  4. Den låten är bara sååå vacker, brukar ofta lyssna på den♥
    Må så gott med de dina♥
    Kramarom♥ /Lena

    SvaraRadera
  5. Vilken fin låt! Har aldrig hört den förr. Idag har jag varit i kyrkan och sjungit psalmer för full hals - nåja, inte riktigt kanske. Men kul var det. Kram! ♥

    SvaraRadera
  6. Tack alla fina för era kommentarer på min seeega blogg *ler*... solen skiner idag och jag förbereder mig för hemfärd!

    SvaraRadera