onsdag, oktober 31, 2012

Förkylt?

Jag har haft så fullt upp med tankar, idéer, planering och allt vad det innebär, så jag hade inte tid med min förkylning!

Jag, som alltid tar Echinacea direkt, som jag känner ett förkylningssymptom, hade naturligtvis packat ner den tuben i flygryggsäcken. För jag började känna av redan i bussen till Arlanda. Och på Arlanda fanns det inget sådant att köpa.

Nej, jag var förkyld hela vandringen. Gick på halstabletter och vatten, käkade upp 3 påsar med halstabletter faktiskt, och blev lite knas i magen. Men ingen fara, skam den som ger sig!

Och förkylningen är borta sedan länge.

Och idag är det AllsångsKul, oj, vad kul, det ska bli!

Jag tillbringar ganska mycket tid vid datorn för att färdigställa mina vandringsintryck. Kolla här dagens etapp! http://geddfishpilgrim.blogspot.se/

Kärlek, du vet väl att du är värdefull! Långt mer än du någonsin tror! ...♥...♥

16 kommentarer:

  1. Jag har varit inne och läst ;) Sagan om ringen inlägget var fint ♥ ibland är meningen med det som sker, väldigt vackert.
    Ha en bra körkväll.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är nästan så jag tappar andan ibland, när saker och ting sker med öppet sinne!
      Kram♥

      Radera
  2. Du är värdefull du med bara så du vet! :)

    KrameluttarSkallIvägNuOchHarBråttom

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha det så trevligt!
      KrameLuttarFinaDu♥

      Radera
  3. Usch ja, dessa förkylningar som härjar nu. Jag börjar känna mig lite rosslig i rören och näsan, vilket jag inte har tid med just nu...

    Man kan göra mycket kul med redigeringsprogram, om man vet hur man ska göra. Jag gör inte så mycket med mina bilder, varken i mobilen eller i datorn. Vill att det ska se ut som det var vid fotograferingtillfället. Och skulle jag manipulera nåt, då talar jag om det. Skulle ha gått en redigeringskurs nu i höst, men avbokade den. Behöver de pengarna till flytten istället. Får gå kursen vid senare tillfälle istället.

    Ha en bra dag & Trevlig kväll med allsångskompisarna!
    Kramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt utförliga svar på min fråga om fotografering!
      Nej, sjuk vill man inte vara eller bli!
      Kurser finns alltid kvar. Ha det gott du med! Kram

      Radera
  4. Skönt att den där förkylningen har försvunnit. Det är en besvärlig figur som bara ställer till det ;)
    Men så jobbigt att vandra och ha förkylningen =(
    Jag tog en hutt av echinagaard igår kväll, ifall att... (inbillning?)

    Önskar dig en toppendag!
    Kramis ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillar INTE att bli sjuk på något sätt! Men jag var inte riktigt sjuk på vandringen, bara skrapig i halsen.
      Tack för din önskan och du får en tillbaka! Kram ☆♥☆

      Radera
  5. Har lite dåligt samvete för att jag inte har kollat in vad du har skrivit och berättat.
    Men som för de flesta så räcker inte min tid alltid till.

    Ha en bra onsdag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte ska du ha dåligt samvete, inte!
      Ha det gott♥

      Radera
  6. Jag brukar också när jag känner att jag håller på att bli förkyld åtgärda det i tid så att jag slipper bli förkyld. Men ibland blir jag förkyld ändå även om jag försökt att åtgärda förkylningen i tid med C- vitamin produkter och dylikt.I går natt fick vi snö, sen på dagen regnade det och blev glashalt och idag snöar det igen i Skellefteå! Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Brrrr, jag fryser idag, vet inte vad det är..... Har varit ute lite, det är isande. Ska ju ut senare också, måste, får bita ihop! Kram♥♥♥

      Radera
  7. förskylnings tider nu:( Bäst att gardera sig i tid! Det borde jag med göra!
    Tar dock vitaminer! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bäst att se om sitt hus och sin hälsa! Kram!

      Radera
  8. Och DU är värdefull! Stor kram! ♥♥♥

    SvaraRadera