torsdag, januari 31, 2013

Är jag dansk?

Jag har en liten fråga.

Och det är, ni som har bloggportalen Blogger, eller om det nu kallas Blogspot, får ni också upp er bloggadress.dk i stället för .se?

Jag har grunnat på det några dagar. Det har varit så i en vecka, typ.

Jag skriver nästan aldrig något inlägg på kvällen, så det känns lite ovanligt. Men det är nog för ingen vet harens gång...... Dock, önskar jag en god natts sömn till alla och envar.

Och lyss till Visdomshörnets Godnattsaga:

Håll ditt hjärta öppet för drömmar.
För så länge det finns drömmar, finns det hopp. 
Och så länge det finns hopp, finns det möjligheter.

9 kommentarer:

  1. När jag tittar på din blogg och samma med min på blogspot så ser jag "se" på bägge adresserna.
    Hmm... konstigt det där... Det spökar =)

    God natt och sov gott!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det måtte spöka. För jag kollar inställningarna på datorn också. Precis här idag, så skrev jag "för hand" min bloggadress och tryckte dit .se men nu när jag kommenterat lite grand, så står det .dk
      Godmorgon och tack, jag har sovit alldeles utmärkt gott. Kram♥

      Radera
  2. Jag skriver mer på kvällen, men det beror väl på att jag jobbar på förmiddagen

    Jag har ingen aning om varför du inte kan se när jag filmat, men jag har fler vänner som kan se filmsnuttarna, som har egna hemsidor och en del har bloggar och inte bloggplatsen, tror inte det ska kunna ha någon betydelse, har frågat dom som driver bloggplatsen om detta, men aldrig fått något svar tyvärr :(

    Har du en stationär dator när du kollar filmerna?

    Vet inte hur man gör när man skickar filmsnuttar, men jag ska fråga sönerna ;) så ska du få några hi hi :))

    Nattkramen♥ /Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena! Jojomen, jag har en stationär dator. Sitter vid den nu. Sedan har jag ju Mini-pc men det funkar inte där heller. Konstigt.
      Emotser en filmsnutt, då, kanske. Kul.
      Morgonkram♥

      Radera
  3. När jag skriver adressen till bloggen så har alltid se kommit upp aldrig dk...
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Nej...inget dk här..och jag bor sååå nära vårt grannland! ;)
    En vink kanske om en liten skön resa dit? Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kan vara ett tecken...
      Är väl min dator som är knäpp *ler* för inte är det jag? Hihi. Kramen

      Radera
  5. God morgon!
    Hoppas du har drömt angenäma drömmar.
    Här skiner solen och de är snart dags för en jobbhelg 37 timmar.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Godmorgon! Jag har sovit gott, jättegott. Ja, här skiner solen också och det är minusgrader.
      37 timmar, det är mycket, det, men det är väl med nattvak också, då. Kram

      Radera