God lördag!
Idag Àr det torghandel, som vanligt pÄ onsdagar och lördagar. Jag tÀnker handla lite blomster till balkongen.
HĂ€r drack jag nyss mitt Zoega´s, bland mina ormbunkar, som tillfĂ€lligt fĂ„tt flytta ut.
Balkongen Àr nystÀdad, vÄttorkad, och med mattor pÄ. Sittstolar och solstol har dynor pÄ, allt Àr klart för njutning.
HĂ€r drack jag nyss mitt Zoega´s, bland mina ormbunkar, som tillfĂ€lligt fĂ„tt flytta ut.
Balkongen Àr nystÀdad, vÄttorkad, och med mattor pÄ. Sittstolar och solstol har dynor pÄ, allt Àr klart för njutning.
IgÄr passade jag pÄ att ta en cykeltur till stan och mÄlet var att fota dessa hemmastickade cyklar. De brukar fÄ ny klÀnning varje Är.
BÀst att passa pÄ innan torgfolket kommer, som idag.
đ Ljus och KĂ€rlek đ





WOW!!! Vilka urlÀckra cyklar! Underbart vackert vÀder ocksÄ - hÀrligt :-)
SvaraRaderaHa en fin lördag!
VÄrrunda pÄ Kinnekulle. SÄ hÀrligt det lÄter. Det Àr ju en underbar utsikt dÀruppe ifrÄn.
SvaraRaderaOvanliga och vackra cyklar. Vem Àr det som stickar dessa "cykelklÀder"?
Ha det sÄ mysigt pÄ din balkong.
Trevlig helg.
Kram!
Det ser ut som om klÀderna till cyklarna var virkade, eller? Man förvÄnas alltid över att folk har sÄdan fantasi. Och energi att lÀgga ner sÄ mycket arbete pÄ nÄgot bara för syns skull. Fast det Àr ju inte sÄ stor skillnad pÄ att mÄla tavlor förstÄs. Kul idé i alla fall.
SvaraRaderaKram
à h, sÄ söta cyklar!
SvaraRaderaHa en fin lördag och njut i det fina vÀdret!
Kram
Vilka hÀrliga cyklar! Visst börjar det bli dags för lite blommor utomhus nu sÄ det blir snart ett besök i vÀxthusbutiken!
SvaraRaderaĂnskar dig en hĂ€rlig och solig lördag <3
Kram
SvaraRaderaSĂ„ fint...
Kl ❤️
Helt underbara cyklar - en sÄdan idé!
SvaraRaderaOch klart man blir inspirerad av att fixa pÄ balkongen, skaffa blommor och sÄnt i detta vÀder :-)
Lördagskram!
SĂ„ hĂ€rligt att göra i ordning balkongen för sommaren! Vi hĂ„ller pĂ„ med detsamma nĂ€r det gĂ€ller vĂ„r balkong, altan och trĂ€dgĂ„rd. Ălskar sĂ„dana dĂ€r fĂ€rgstarka "installationer" i samhĂ€llet som cyklarna utgör. Det piggar upp!
SvaraRaderaHa en fortsatt skön lördag! Kram
Vilka hÀrliga cyklar. Det finns de som Àr hur kreativa som helst! Hur kan man bara komma pÄ en sÄn idé?
SvaraRaderaHa en fin fortsÀttning pÄ helgen!
Kram, Ingrid
Om föregÄende konst-nÀckros, sÄ fantastisk vacker!!!! WOW!!!
SvaraRaderaGlömde mms:a vidare, men som sagt, lÀgg inte till! mystiskt fall...
Varm kram & fin lördakvÀll <3
Cyklarna Àr ju bara sÄÄÄÄÄÄÄ lÀckra, speciellt de som var lila och limegrön. Hur coola som helst och vilket roligt initiativ. HÀr har jag upptÀckt nÄgra stickade strumpor runt trÀd, men de Àr inte in klass med dina cyklar. Love it!
SvaraRaderaGod morgon denna söndag :) sÄg dom pÄ instagram o den rosa Àlskade jag :) sÄÄÄ fina kram Ä fin söndag
SvaraRaderaGomorron, mina vÀnner och tack för kommentarerna. Ska se om jag kan bloggvandra lite smÄtt idag.
SvaraRaderaKram đ kram đ