mÄndag, januari 08, 2018

Glad mĂ„ndag! 😀

God morgon, nu Ă€r det mĂ„ndag och En Glad sĂ„dan, enligt bloggvĂ€nnen Carita´s tema! Just att hitta en glĂ€djepunkt pĂ„ mĂ„ndagar.

Kan man bli annat Àn glad över en stor sol?? Detta var pÄ vÀg frÄn Kyrkans GÄrd igÄr.

Jag cyklade sedan in pÄ campingen för att spana in "de bofastas" plats. SÄg ut som förut, bara lite kallare.

Som synes, finns dÀr bilar parkerade och alltsÄ vintercampar folk!

Min cykel hĂ€nger med i skuggorna 😀

Tidigare pÄ morgonen sÄg det ut sÄ hÀr, pÄ min cykelvÀg till kyrkan.

Dricker mitt Zoega´s, bĂ€ddar rent i sĂ€ngen, dejtar snart tvĂ€ttstugan, det Ă€r mitt roliga idag. UppehĂ„ll ifrĂ„n sĂ„ngövningen, fĂ„r öva sjĂ€lv hemma.
2 minusgrader och solsken. SÄ ser det ut hos mig! Vi gÄr mot ljusare tider!

💝 Ljus och KĂ€rlek 💝

14 kommentarer:

  1. ♫ ♫♪♪ Vilken hĂ€rlig da', A aa aaa ♫ ♫♪♪
    ♫ ♫♪♪ Man blir hĂ€rligt gla', Ă„ Ă„Ă„ Ă„Ă„Ă„ ♫ ♫♪♪
    :-D

    Lycka till med sÄngövningen dÀr hemma dÄrÄ, du kan ju börja med den dÀr gamla godingen som Ewa Roos sjöng :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken hĂ€rlig daaaag ♫♪♫♪
      ♫♪♫♪ Yes Lord yes Lord Yes yes Lord Amen ♫♪♫♪ Funkar det med!

      Radera
  2. Visst blir man glad nÀr solen skiner :)
    Ha en fin kvÀll
    Kram

    SvaraRadera
  3. Sol och blÄ himmel Àr givna glÀdjepunkter - tack för att du Àr med och sprider mÄndagsglÀdje!

    SvaraRadera
  4. Tack för att du skickade gÄrdagens sol norröver. Vi fick den idag. La ocksÄ upp ett soligt inlÀgg, men en lika blÄ himmel som du kan jag inte skryta med. Fast Ätminstone sken solen under hela "sin vakna tid" om man sÀger sÄ:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, varsÄgod. Den försvann verkligen hÀrifrÄn, lille prins Sol.

      Radera
  5. HÀrlig sol och vackra bilder. Tycker emellertid inte att det ser sÄ lockande ut att bo i husvagn den hÀr tiden pÄ Äret Àven om solen skiner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag har aldrig varit nÄgon vintercampare. Det Àr mysigt inne i husvagnen men all yttre tjÀnst, burrrr.

      Radera
  6. JĂ€ttefina och soliga bilder som piggar upp. och fint med en rundtur per cykel, men det kan tyckas kallt....
    Jag vill ju att alla dagar ska vara glada men visst blir det extra glada nÀr solen Àr framme.
    En strÄlande solig dag Àven i Stockholm och det bÄde under helgen och idag. Absolut njutbart!
    Kram och natti!

    SvaraRadera
    Svar
    1. SÀger som du, alla dagar ska vara glada! Helst! Försöka, duger.
      Kram!

      Radera
  7. Tack detsamma, men nu Àr det snart tisdag, sÄ dÄ kontrar jag: Glad Tisdag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera