söndag, juli 03, 2011

Stå vid spisen och föda barn?

Pusselbit och jag tog oss en liten promenad på Campingen igår kväll. Jag vet att det var en HD (Harley Davidson)-weekend uppå all Hjulafton som var i torsdags. Mycket folk, på Campingen, där givetvis motorcykelfolket dominerade med alla varianter av tält!
Många snygga hojar och kul att beskåda. En del hade små släpvagnar och en hade t.o.m. en minihusvagn.
Vi gick genom Campingens Restaurang och träffade på gänget som firade Fia från Skara. MÖHIPPA!
Jag frågade om jag fick ta ett foto, på Fias Sista Dag i Frihet, oh ja visst, fick jag det, bara jag lämnade min bloggadress, och det fick dom ju, trevliga gänget, och här är hon, vackra Fia!


Må Lycka och Välgång följa i Fotspåren!


Sen gick vi hem och grillade på vår balkong och njöt av mat och dryck i den sköna varma kvällen.
Kolla gärna i MinaFoton, där finns bilder från Campingen!

22 kommentarer:

  1. Vilken Pingla !

    SvaraRadera
  2. Nette!
    Absolut och dom hade skoj också! ;)

    SvaraRadera
  3. Men Greddisen hur skall detta sluta? Först är ni ute med HD gänget, sedan så kidnappar du den kommande bruden för att föreviga minnet som ogift... he he he... Full rulle vetebulle ☺ Sköna söndag till er båda. Här är det grått, nästan skönt.... Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Kaisa!
    Häpp, jag kidnappade henne inte, hon satt lugnt med sina skrattande väninnor! En hel skål med godis hade dom också, och dom sålde gärna, ingick väl i revyn, haha!
    Här är det halvmulet, eller halvklart, vilket man vill och en hel det grader. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Hoppas dagen blir en bra dag för dig. Spännande med Möhippa ☺ då vet offret inte alls vad som komma skall...

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Då hoppas vi Fia blir lika lycklig även i framtiden!

    Ha en härölig söndag.

    Kram

    SvaraRadera
  7. All lycka till brudparet :) Skoj att hamna mitt i möhippan.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Simona!
    Tack!
    Jo, det var säkert spännande för Fia igår, själv gillar jag inte såna överraskningar, haha!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Znogge!
    Vi får hoppas att det blir så, lycka och välgång...
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Bling!
    Ja, visst var det festligt! Kul.
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Grattis till Fia! Här var visst också någon sorts Hjulafton igår, för jag mötte långa rader med gamla, fina bilar. Kram!

    SvaraRadera
  12. Så roligt att Pusselbiten din orkade en promenad. Så fin bild av Fia. All lycka och välgång till henne. Är det pusselbiten i bakgrunden? Hoppas att ni får en finfin söndag. Kram.

    SvaraRadera
  13. Piedra!
    Ja, kul! Så ni hade kul på hjul också, då... här dônar det av en massa mc, nu är dom nog på väg hem!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Optimist!
    Ja, visst, det var roligt och skönt med en promenad bland alla olika ekipage och att vi hamna upp i Möhippan, kul kul! Svar på din fråga är Precis.
    Kram!

    SvaraRadera
  15. Hmmm,sista dagen i frihet!??
    Försvinner den vid altaret?

    Om det råder det nog delade meningar.

    Ha en bra dag önskar Mamsi :)))

    SvaraRadera
  16. Mamsi!
    Ta det lugnt och fint *ler*.... det är bara ett skämt, haha, förstår du väl!
    Nä, det är nog ack så fint att stå vid altaret.
    Tack, vi har varit ute och cyklat lite, rätt så gott i luften! Kram!

    SvaraRadera
  17. Hej - har inte bloggat på 1 mån......

    SvaraRadera
  18. RackarTuss!
    Ja, din "rackare", jag har saknat dig! *ler*.....

    SvaraRadera
  19. Nu har jag kollat igenom alla dina bilder som du har tagit medan jag har varit borta. Härliga bilder!
    Vilka fina gamla bilar!
    Här hemma vid ett cafe så har dom olika temadagar hela veckan. En dag är det gamla bilar och andra dagen motorcyklar osv. Det är jättekul att titta på dessa.
    Hoppas att du och pusselbiten har det riktigt bra!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Marit!
    Ja, det är kul med lite jippon.
    Vi har det bra, men är nu trötta och l morgon är vi upptagna hela dagen.....
    Kram!

    SvaraRadera
  21. Grattis till Fia.. Hoppas hon får ett långt o lyckligt äktenskap..
    Idag har de varit en bra dag, med bus o kramar..
    Sov så gott kramkram ♥♥♥

    SvaraRadera
  22. Anneli!
    Oh, vad roligt för dig, du behöver många bra dagar, det behöver vi alla, busa och kramas lite!
    Morgonkramen!

    SvaraRadera