torsdag, augusti 18, 2011

GRATTIS, Kronprinsessparet!

Naturligtvis, först av allt, ett stort GRATTIS till de Kungliga, som väntat så på Bebben!
Denna - äntligen sanningsenliga nyhet - har vi väntat på! Lycka till!
Livet är som ett äpple...
Ett äpple om dagen.....
håller doktorn borta från magen...
Detta är ett gammalt kort. Taget på semester i Danmark. Jag tror - någonstans på Själland... typ, 8 år sen?
Ett äpple från Valle...
Dagen igår var väl inte så mycket att orda om.
När vädret är som det är, så blir det att ta tillvara dagen med allehanda inomhussysslor. Massvis med åska och störtregn. Gott det med. Att baravara.
Satt rätt länge och granskade mina foton...
Lägger ut några Blomster i "MinaFoton"-mappen, tror jag.
Här är ett smakprov...
Ibland är det alldeles tomt i hövve... orden lixom fastnar inuti handen.
Trött, kanske? Mänskligt.
Hoppas solen kikar fram igen... det har varit svårt att planera något. 
Välj Glädje!

12 kommentarer:

  1. Visst är det roligt för dem. På tiden också.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Znogge: Ja, jag svarar jag håller med på båda... Kram!

    SvaraRadera
  3. Greddisen, sköt om dig och samla ny energi om du kan..... Stor kram ♥

    SvaraRadera
  4. Kaisa: Tack! Ska försöka. Kram!

    SvaraRadera
  5. Jättefina foton!!! Skickar dig lite energi och en jättestor kram! ♥

    SvaraRadera
  6. Piedra: Tack du också! Kram!

    SvaraRadera
  7. Vackra och fina bilder!
    Skönt med dagar ibland när man kan baravara =)

    Ha det bra i förhoppningsvis solig dag!
    Kramis

    SvaraRadera
  8. Marit: Tack! Jodå, nu skiner solen, får nog gå ut lite....... Kram!

    SvaraRadera
  9. Hejhej..Blklint hade jag i min brudbukett..Vet du att det ansågs som ogräs långt tillbaka!!..Nu drar väl skvallertidiningarna en lättnadens suck..Lösnummerförsäljningen är räddad för en lång tid framåt hehe..Nä, jag tycker oxå det är roligt. Blir alltid glad när någon skall ha en baby..Livets mirakel..Bless

    SvaraRadera
  10. Bless: Blåklint är sååå vackert, jo jag vet att det är ogräs i åkrarna.
    Fint för veckotidningarna nu världen över, hett stoff varje dag! Men roligt.
    Har varit ute och promenixat en hel del i solens glans.
    Kram.

    SvaraRadera
  11. Hej
    Ja det är kul för dom.. nu slipper dom spekulera :)) har skrivit ett inlägg genom att maila, har lagt in en bild på hur man skaffar en e-post till bloggen..sen går det att blogga, om det skulle krångla fler gånger.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Bling: Bra, det du. Nu ser jag att det funkar! Kram!

    SvaraRadera