tisdag, september 06, 2011

Aldrig på en Måndag!

*En vacker gräns i Bolums Liders Vandringsled.
Hornborga. 
Vi var där förut.
Bilden är skön för Fantasier i Guds Rika Natur!
*Ja, vad händer idag?
Blodprov, förhoppningsvis ett bättre Väder än igår kanske, då himlen strilade som ett såll mest hela dagen? Vet ej.
*Jag vet bara att igår, så cyklade jag runt inom stan mest hela dagen, - uppsökte Posten för utkvitterande av Körkort, besökte olika Banker för beställning av nya Bankkort p.g.a. namnbyte (dom kommer inte automatiskt, det kostar...) och löste ut Passet hos Polisen, plus lite här och där, sammanlagt 9 ärenden. I regnet!
*En sak säger jag, gör ALDRIG ärenden på en Måndag! Detta hade jag glömt bort, i min enfald... fick köa jättelänge hos en del aktöreer.
*Sen, -  så bakade vi GrahamsBullar, mmmm, det finns inget som går upp emot det Hembakade!
*Så i morse blev det fina Frukostbullar med Skånsk Leverpastej på och Rökt Bog.


"Genom att uppskjuta Livet ilar det förbi.
Allt är främmande egendom
- endast tiden är vår."
Seneca

12 kommentarer:

  1. Ha en Fantastisk Tisdag

    SvaraRadera
  2. Ta igen dig, denna tisdag. Ha det jättebra. kram<3

    SvaraRadera
  3. Anonym: Lätt att säga... men jag ska ha det jättebra! Kram.

    SvaraRadera
  4. Mmmm för nybakat!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Snogge: Mmmmmm tillbaka, det ÄR helt underbart gott! Kram

    SvaraRadera
  6. Det var mycket som stod på listan för igår... Sköt om dig, jag är förkylt och eländet släpper inte taget om mig....

    Kram ♥

    SvaraRadera
  7. Kaisa: Kanske därför jag är trött idag! Kryapådigkramar!

    SvaraRadera
  8. Stackare cyckla i regn är ingen höjdare! Kom just hem från en cyckeltur i sol!:) Hoppas ni mår bra! KRAM

    SvaraRadera
  9. Pamela: Nej, cykla i regn ingen hit. Vi har promenerat i sol idag i stället, kram!

    SvaraRadera
  10. Jösses så aktiv du var igår! Det värsta jag vet är att stå i köer =(

    Så sugen jag blir när jag tänker på ny bakat bröd...mmmm...

    Här blåser det nästan storm idag och hela natten har det regnat.

    Ha det gott och sköt om er!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Marit: Ja, jag var så trött i morse, fast jag var tvungen stiga upp tidigt, väckarklockan ringde för en saks skull, så vi sa att vi lägger oss igen, men de bidde inget av det!
    Vi gick ut i friska luften i stället, och det blåser utav denna värld!
    Tack, och kram tillbaka!

    SvaraRadera