onsdag, september 14, 2011

Bye bye, äppelpaj

Så där... 
...nu var alla Tillbehör för Katt sålda....
Alla Mia katts saker, snyft...
Vi har haft dom ståendes i källaren - ifall om att - vi hade kommit på tankar om Ny Katt.


Men dom tankarna är slagna ur hågen.


Så nu får någon ny liten kattägare glädja den nytillkomna kattungeflickan med många fina rosa saker.
Vad bra, att dom kommer till nytta!
Och vi, vi fick en liten slant.


R.I.P. Mia Katt, du lever ännu i våra tankar!
Tittar ofta bland dina foton från den gångna tiden.  
Du hann vara med om många resor och upplevelser innan du blev sjuk.
Visst är hon fin här i bästa tygsoffan?


Fler minneskort finns i "MinaFoton".

16 kommentarer:

  1. Naw.... :/ ..... åh.

    Kram från Amis

    SvaraRadera
  2. Amis: Ja. Åh. Visst! Kram!

    SvaraRadera
  3. Mysigt Med Kissekatter de kan fånga Onda HusMusar

    SvaraRadera
  4. Jättefin var Mia katt.... Jag kunde flera år känna av min högt älskade hund som vi blev tvungen att avliva pga sjukdom, det var som jag kunde känna hur mina fötter sökte hans kropp under bordet och fann den. Till och med doften av honom kom som en vindpust då och då... Kram ♥

    SvaraRadera
  5. Vilken jättefin kisse ni hade! Fin soffa också för den delen. Jag saknar fortfarande min katt, fast det är många år sedan han blev sjuk och avlivad. Kram!

    SvaraRadera
  6. Verkligen fin. Men var sak har sin tid...

    Kram

    SvaraRadera
  7. Mia von Nyfiken, henne glömmer vi inte, förstår att ni saknar henne. En mycket fin katt.
    Om ni kommer på andra tankar så går det ju att köpa nya saker.
    Kram och hoppas att ni har det bra.

    SvaraRadera
  8. Nette, Kaisa, Znogge, Piedra och Optimist:
    Det ÄR mysigt med katter! Och Mia katt, eller Mia von Nyfiken, som hon också kallades, var vacker.
    Var sak har sin tid, så sant...
    Fina soffan finns kvar! Älskar den!
    Ja, så har vi tänkt också, det går alltid att köpa nytt!
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  9. Henne minns vi! Hon var ju så vacker<3<3 usch så jobbigt det måste ha varit för er! Men tror ni gjorde rätt! Som optimist sa.. ni kan alltid köpa nytt! KRAM

    SvaraRadera
  10. Paloma: Ja, det känns som om vi gjorde rätt. Man måste gå vidare, vi har ju fotona kvar som minnen! Kram!

    SvaraRadera
  11. Så fin Mia Katt var!
    Man glömmer aldrig sina djur. T.o.m. dom första akvariefiskarna som dog hade vi begravning för med barnen när dom var små =)

    Hoppas ni har bättre väder än vad vi har här idag.
    Det är regn och rusk här.

    Ha det gott!
    Kramis

    SvaraRadera
  12. Marit: Nej, jag har många djur att komma ihåg!!!
    Vädret, det är en sak för sig. Jag värmer mig vid strykbrädan, jobba på, säger jag till mig själv! Kram!

    SvaraRadera
  13. Varit inne och kikat på Mia.. så fin kisse :)
    man saknar sina djur, gott ändå att få sålt saker som inte har någon användning för.
    Ha det bra
    Kram

    SvaraRadera
  14. Bling: Precis. Mia var så fin. Men som sagt, ingen idé att ha saker liggande... Kram!

    SvaraRadera
  15. Jag har nog haft en del djur under min uppväxt som har dött eller som vi varit tvungna att avliva. Alla är de saknade "fortfarande" trots att det gått många år. Fina bilder på Mia :)) Kram

    SvaraRadera
  16. Simona: Jo, det är nog så. Åren rinner undan och med dem djurens väl och ve. Och man saknar...
    Kram!

    SvaraRadera