lördag, september 03, 2011

Helskinnade!

God Morgon!
En lång resa led mot sitt slut i går kväll.
En go dusch, sen så...
Helt färdiga stöp vi i säng. Hemmavid. Så skönt!
Borta bra, men hemma bäst!
Fast vår Kabelina är ju HEM2. Faktiskt.
Visst var det magiskt, där vid Ale stenar? Kunde inte låta bli att fotografera ett förälskat par....
Vi har sett en hel del av Skånes vackra Österlen. Många äppleträd!!!
Jag har massvis av foton att rota i och sortera. Många minnesbilder.
En vecka går fort.
Pusselbits laptop gick nog förlorad... den startar inte på strömmen men på batteriet, fast den är knäpp och knasig. Nä, det blir nog el-återvinningen på soptippen. Tyvärr. Jag har drömt om eländet.... usch, så det kan bli, av bara ett litet vispande med handen... Aldrig mer en kopp vätska på bordet bredvid datorn, neej!
Idag - lördag - får vi se hur vi använder dagen. 
Lite bättre uppkoppling här hemma, den seeega kolan har gått ur bredbandet, haha...
Tack för alla välmenande kommentarer, jätteroligt att läsa!!! 
Kramkram och snart ska jag läsa vad mina kära Bloggvänner har haft för sig den gångna veckan!
Och hej hej då, kära Dieter och Margot, ha en God Resa hem till Tyskland idag!


Tag ut glädje i förskott när du har tråkigt!
Bo Björkström

12 kommentarer:

  1. Ni verkar då aldrig ha tråkigt, alltid har du någonting att skriva om hur eran dag har varit. Det är kul! Ha det bäst! Kram

    SvaraRadera
  2. Simona: Vi är ALDRIG tråkigt arbetslösa, vi har nästan FÖR MYCKET att göra, hihi.... Skämt åtsido, jag är tacksam för det vi har! Kram

    SvaraRadera
  3. Romantisk bild :)
    Min son satt med ett glas mjölk bredvid sin dator :O som han spillde ut ..sen var den förstörd. Det är fort gjort.
    Kram och fin Lördag på er

    SvaraRadera
  4. Bling: Bilden, ja, mmmmm....
    Ja, det kvittar nog vilken sorts vätska, brun eller vit, som rinner ut, retligt. Tack och kram!

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem Greddisen! Kram ♥

    SvaraRadera
  6. Tråkigt med datorn! Jag sitter ofta med en kopp te vid datorn, vilket jag inte borde. Det är så himla lätt hänt... Vilket läckert kort på det älskande paret! ☺ Jag gillar så'nt, romantiker som jag är. Kram!

    SvaraRadera
  7. Piedra: Ja, men det finns fler... som tur väl är, men en TANKESTÄLLARE!
    Gillar såna foton, jag med....
    Ska nu till hv och rensa ur lite och ta hem! Kram!

    SvaraRadera
  8. Det första vi fick höra på datorkursen var att: ha aldrig några vätskor bredvid datorn! Hepp!
    Olyckan är framme väldigt fort ibland.

    Det är skönt att åka bort, men det är skönt att komma hem igen.

    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Marit: Jotack, det vet vi så VÄL, att inget blött bredvid datorn! Och jag har jobbat intensivt med datorer i jobbet sedan 1975, faktiskt, det har varit mitt arbetsredskap, sen har vi flera hemma, både stationära och laptop:ar, och så händet detta, NU, för första gången, hahahaha......
    Vi tar det från den soliga sidan, går inte annat! Kram!

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig bild!

    Välkommen hem igen.

    Kram

    SvaraRadera
  11. Znogge: Tack så mycket, kram!

    SvaraRadera