söndag, september 04, 2011

En bild för Hundälskare.....

Oh, lala!
När vi var ute och strövade på stranden vid Sandhammaren, på södra Österlen, stötte vi på det här lilla Sällskapet. 
Vi satte oss på bänken bredvid, och strax kom folk och fotograferade den här stora lilla Voffsingen med Keps å allt. 
Och Hunden ville gärna vara med på foto, även i min Kamera.
Hundras? Fråga mig inte, jag är bara Kattälskare, haha!
Nette, ÄR det en Golden Retriever? Nä, säkert inte... kunde vart.
Jo då, jag tycker Hundar är fina också.
Jag håller på med mina bilder, några satte jag ut i MinaFoton igår. 
Men det tar sin lilla Tid, och tid är allt vi har! 
Och bilder är förträffliga Minnen!
Lite god mat åt vi här hemma igår, det blev stekt laxkotlett med hollandaisesås, kokt potatis och grönsaker. Mums!
Detsamma åt vi från Nya Rökeriet i Simrishamn i tisdags, då var den färsk, och mycket godare faktiskt. 
Och på torsdagen blev vi ju bjudna på Varmrökt Lax från samma Rökeri. Mums. 
Och så intelligenta vi måtte bli nu, haha!

13 kommentarer:

  1. Nja Finns nog Golden i Den Hunden ... Vet att det finns en ras som ser ut fast fluffigare
    Minns inte va denna ras heter ...

    Ha en Fantastisk Söndag Nu ska vi Plocka ihop Baksidan...

    KramKalas Nette

    SvaraRadera
  2. Söt vovve med keps ☺

    Ha en fin Söndag

    SvaraRadera
  3. Nette: Ja, JAG kan inget, men tyckte den såg fluffig ut som en Golden... Ha det så gott i hopplocket! Kram.

    Simona: Ja, visst var den söt, hihi... Kram!

    SvaraRadera
  4. Varmrökt lax är mums!!! Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilket trevligt möte och så fräck keps!

    Ha en fin söndag.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Piedra: Ja, varmrökt mild lax är suveränt gott! Kram!

    Znogge: Jo, vovven var fräck, absolut, både med och utan keps, kram!

    SvaraRadera
  7. Hehehe vilken bamsing..Mycket hundhår på golvet hemma hehe..Tacka vetja min trasselsudd ingen fällning alls..livet verkar ganska gött för er..Kram Bless

    SvaraRadera
  8. Bless: Jo tack, och vi är hemma nu och drömmer oss tillbaka! (förutom allt regnet, blä...) Jo, den fäller nog, haha! Men söt! Kram

    SvaraRadera
  9. Vilken cool liten kille! Påminner om golden.. men tror nog den har fler raser i sig! Söt var den i allafall. och lax blev jag sugen på! Här var det kräftor i går! KRAM

    SvaraRadera
  10. Paloma: Ja, vovven var cool! Har kikat inne hos dig på din blogg, du skrev om fin fest! Kram!

    SvaraRadera
  11. Men greddisen, jag har ju kommenterat här tidigare idag, nu ser jag inte den kommentaren.... Det var en riktig söt rackare och en underbar strand.... Godnattkramar och sussa gott! Kram ♥

    SvaraRadera
  12. Fin vovve fler bilder på såna!

    SvaraRadera
  13. Kaisa: Din förra kommentar åt vovven upp, hahahaha... nä, jag ser den inte håller. Kram!

    Kurt "Fido": Jo, jag ska försöka hitta fina vovvar...

    SvaraRadera