IgĂ„r var det superdupervarmt. Ăndock "bara" 25 grader, men man Ă€r inte van vid hettan.
Vi Äkte en svÀng till matkonteinern Grön ko och inhandlade en hel del mÄltider. Billigt, gott och hemlagat. PopulÀrt.
IgÄr gjorde jag ett Äterbesök hos sjuksköterska efter min operation i början pÄ juni. Det följs ju upp precis som allt annat.
IgĂ„r fyllde mitt förstfödda barn sonen Peter 57 Ă„r. I mĂ„ndags fyllde barn nummer tvĂ„ Jessica 54 Ă„r samtidigt som hennes son, mitt barnbarn William fyllde 28 Ă„r. Herregud, vad tiden gĂ„r ❤️
Trevlig fredag nu med ljus och kĂ€rlek đ





















