Hemma igen efter fem underbara dagar i GönÀs.

Och en brun sak (Alice) har slagit ner huvudet bestÀmt i mitt knÀ. Hon frÄgar inte om lov, bara gör.
Geddfish đ Carpe Diem - njut sĂ„ lĂ€nge du varar đ
Hemma igen efter fem underbara dagar i GönÀs.

En liten hÀlsning via mobilblogg frÄn det ljuvliga landet pÄ GönÀs.
Det blev en lÄng vift för mig. Ett planerat polikliniskt ingrepp i narkos i tisdags med, i mitt fall, övernattning pga ett lÀkemedel. Men det blev fem nÀtter eftersom det tillstötte komplikationer. SÄ det har varit mÄnga mediciner i tablettform och i dropp. Men nu mÄr jag bra och kan sÀga "Glad mÄndag"!
Jag har tidigare berÀttat om min pappas fascination för flerfÀrgade trÀdgÄrdslupiner, som han odlade i stenpartie. SÄ hÀr glÀds jag med egna bilder frÄn veckan som gÄtt och som passar in i temat Glad mÄndag, som bloggvÀnnen Carita hÄller i.
Lupiner Àr ju invasiva, men dock sÄ vackra, tycker jag.Hemma igen efter fem underbara dagar i GönÀs. HÀr Àr en del av bilparken pÄ GönÀs. Med denna sköna böna DKW frÄn 1939 tog vi oss en tur pÄ ...