TvÄ sprakande bilder med mycket fÀrg i, fotade jag pÄ Osterian i Falköping! De passar bra till Lillasysters utmaning "FÀrgsprakande fredag".
Jag hoppar vidare till veckans "Fem en fredag" med ElisaMatilda, som handlar om Glada timmen.
- Vilken tidpunkt under dagen Àr du vanligtvis mest glad? Eftermiddag, kvÀll.
- Var nÄgonstans umgÄs du helst? Hemma hos mig eller hos nÄgon.
- Vad tycker (eller tyckte) du om att umgÄs med kollegor? RÀtt kul.
- NÀr testade du senast nÄgot nytt att dricka (alkohol- eller alkoholfritt)? För ett halvÄr sen köpte jag hemmagjord hallonsaft.
- Vad gör du helst efter en riktigt lÄng dag? Varvar ner bara.
Ljus och KĂ€rlek đđ»