Vi gick och fiskade... det var den varma söndagskvĂ€llen. Ă
skan mullrade lite försiktigt efter en stund och nÀr vi var pÄ vÀg hem sÄ kom regnet. Perfekt.
Diego var sÄklart med men jag tog ingen bild pÄ honom.
GÄngvÀg till sjön, hur fint kan man bo?
Jag kunde nÀstan inte se mig mÀtt pÄ naturen och stillheten.
NÄgot napp? Nja, en liten firre.
Jag har haft en toppensemester och den varmaste och roligaste midsommar man kan tÀnka sig. SÄ kul, för det har varit gott vÀder i hela Sverige.
Jag kom hem igÄr. Bil till Kil, överfullt pÄ göteborgstÄget via TrollhÀttan, bussen till Lidköping var nÄgot varm, sÄ nÀsta buss, sÄ var jag hemma och in i duschen. Gick och handlade och kÄnkade, 33 grader, lagade mat, packade upp, sedan var jag svettig igen.
SÄ kom regnskurar i flera omgÄngar och jag funderade. Cykla till sÄngövningen? Tackade stort för sms:et som kom att övningen var instÀlld i den tropiska vÀrmen. Sedan blev jag schack matt.
Obs! Jag har inte klagat över vÀrmen! Idag spöregnar det och friskar upp luften, ska sÄ göra hela förmiddagen. Blott 16 grader, det skiftar!
Jag har inte fÄtt nÄgra myggbett men ett bromsbett fick jag med mig hem, som jag smörjer och bedövar.
Ljus och KĂ€rlekđ