Visar inlÀgg med etikett Villa BK. Visa alla inlÀgg
Visar inlÀgg med etikett Villa BK. Visa alla inlÀgg

fredag, augusti 16, 2019

Nyfunna vÀnner och samarbete Villa / MOD

Good happy Friday! 
Jag funderade mycket över vilka bilder jag skulle anvÀnda idag. Jag har ju en drös med mig frÄn resan. Dessutom har jag en för mig glad nyhet, sÄ hur skulle detta passa ihop?
Det blev sÄ hÀr:

PromendadvÀgen, som jag ofta gick, med utgÄngspunkt frÄn El Abiodh. Jag fick naturligt ihop ca 10.000 steg per dag. MÄdde prima.

Den som ville fick vara med i en diskussionsgrupp. Vi blev elva just i vÄr och av olika nationaliteter. SpÀnnande. EngelsmÀn, polacker, kroatier och svenskar ingick i vÄr grupp, dÀr sprÄket hölls pÄ engelska.

Ville jag inte umgÄs just, sÄ kunde jag lÀtt gÄ i ensamhet. Det finns gott om strövvÀgar och jag Àr inte sjÀlv i ensamheten.

Men, NU, till nĂ„got helt annat! IgĂ„r tog jag kontakt, efter att ha fĂ„tt kontaktuppgifter just i TaizĂ©, rörande min förlossningsbarnmorska för 50 Ă„r sedan!!! 💖 SĂ„ fantastiskt, att fĂ„ prata med min gamla skolkamrat sen "Realen", som redan dĂ„, 16 Ă„r, sa att hon ville bli barnmorska. Och som förlöste mig nĂ€r jag var 22 Ă„r! 💖 Det skulle till en resa och en ny vĂ€n, för att fĂ„ till detta möte!

Det Ă€r ju fredag och ispremiĂ€r för Villa och vĂ€lgörenhetspromenad för MOD!
SÄ dÀr ska jag vara med som volontÀr, sjÀlvklart! Villa Lidköping har samarbetat med MOD i sex Är. Nu har Villa utökat samarbetet med MOD. GlÀdjande!
Villa BK Bandyklubbs logotyp loggan
Ha en bra dag, jag kommer att ha fullt upp!
Ljus och KĂ€rlek

Bilar🚗🚙

 Hemma igen efter fem underbara dagar i GönĂ€s. HĂ€r Ă€r en del av bilparken pĂ„ GönĂ€s. Med denna sköna böna DKW frĂ„n 1939 tog vi oss en tur pĂ„ ...