God morgon, onsdag!
Detta inlÀgg tillÀgnar jag finurliga TantGlad!
HÀrliga Anne-Christine, som fixar och donar med alla söndagspromenader. Kika in till henne, sÄ lovar jag ett leende!
HÀrliga Anne-Christine, som fixar och donar med alla söndagspromenader. Kika in till henne, sÄ lovar jag ett leende!
Jag Àr ju inte sÄ bra i foten, sÄ jag cykelpromenerar.
HÀr Àr första stoppet. Och det Àr gamla fina Mina i motljus. Hon ligger dÀr i Àlva och vÀntar pÄ sjöfart.
Jag vÀnder mig Ät andra hÄllet och ser dÄ bogserbÄtar och sjörÀddningar och foderbehÄllare och allt möjligt annat fabrikstrams.
Mitt cykelmÄl var Clas Ohlson, för att köpa ett pappersunderlakan.
Sen cyklade jag vidare till Rusta och köpte en fleecefilt för 10 kronor. Den Àr orange, dÀrför sÄ billig ;)
Vidare för att kolla bygget med HM Home. Det artar sig.
SÄ till lekarna vid torget. Om man vevar dÀr, sÄ virvlar vattnet lite grand.
MÀrk vÀl, att de renoverar rÄdhuset ocksÄ ;)
Vet ni vad jag gjorde sen?
Jo.
Jag kikade in till Laura's - hos "min personliga rÄdgivare" Eva.
Jag kallar henne sÄ, för hon ser alltid vad som passar mig.
De bidde en kofta frÄn Peppercorn och ett par shorts frÄn Signal - rea 200 kronor!
♥ Ljus och KĂ€rlek ♥
MÀrk vÀl, att de renoverar rÄdhuset ocksÄ ;)
Vet ni vad jag gjorde sen?
Jo.
Jag kikade in till Laura's - hos "min personliga rÄdgivare" Eva.
Jag kallar henne sÄ, för hon ser alltid vad som passar mig.
De bidde en kofta frÄn Peppercorn och ett par shorts frÄn Signal - rea 200 kronor!
♥ Ljus och KĂ€rlek ♥
















































