God morgon frÄn nÄgonstans! Skriver sÄ i det förinstÀllda, men förmodligen Àr jag i VÀrmland och kommer till kvÀllen.
Skyltsöndag, Àr det (bloggvÀnnen BP hÄller i temat) och jag kommer inte hinna att förbereda nÄgra fÀrska bilder utan det blir en kompott.
Skylten Àr ju Kungliga Slottet, dÄ jag var pÄ seminarium tidigare i maj.
HÀr Àr kartan, som jag promenerade sjÀlv efter, dÄ jag stigit av tÄget.
En reklamskylt frÄn den gospelgrupp som jag deltar i.
Bakgrunden Àr ju Chicago, dÀr vi var förra Äret, men dragplÄstret Àr en dam, som heter Kiralina. Jag var med och hörde henne pÄ Sjung Gospel i Stockholm i januari i Är. Fantastisk röst.
Tror hon har en bakgrund frÄn Kanada och Jamaica KLICK!
Ljus och KĂ€rlek
Bakgrunden Àr ju Chicago, dÀr vi var förra Äret, men dragplÄstret Àr en dam, som heter Kiralina. Jag var med och hörde henne pÄ Sjung Gospel i Stockholm i januari i Är. Fantastisk röst.
Tror hon har en bakgrund frÄn Kanada och Jamaica KLICK!
Ljus och KĂ€rlek






















































