God morgon, onsdag!
TomatsÄsens dag.
IgÄr var det ju Kvinnodagen, och vet ni vad jag unnade mig dÄ?
Jo, jag gick till affÀren Strumpan och köpte mig underbara underklÀder till 20 procents rabatt. Allt för min egen trivsel. SÄ lÀnge jag lever.
IgÄr var det ju Kvinnodagen, och vet ni vad jag unnade mig dÄ?
Jo, jag gick till affÀren Strumpan och köpte mig underbara underklÀder till 20 procents rabatt. Allt för min egen trivsel. SÄ lÀnge jag lever.
Det var en av mina tvÄ hantlar, som jag trÀnar med varje dag!
Jag trodde detta var lÀtt som en plÀtt, men dÀr ser man, ingen hade rÀtt!
Men jag har haft som roligast i denna lek. AlltsÄ, sÄdana vilda gissningar, sÄ mina mungipor har varit lÄng uppe i hÄret, haha!
Tack för att ni var med och nu slÀpper jag kommentarerna!
Detta Àr jag, Är 1966. Hemma hos mina förÀldrar i VÄrgÄrda. Det vet jag med bestÀmdhet. TyvÀrr Àr kvaliteten pÄ kortet urblekt.
Undrar hur gamla/unga mina lÀsare var vid den tidpunkten?
HÀr har jag lÄng, luddig rosa kofta, rosa strumpor, svart- och grÄmönstrad kort klÀnning och mjuka, vita stövlar. Allt köpt nÀr jag var pÄ jobbkurs i BorÄs.
Det var modernt att ha dessa vita stövlarna till mörkblÄ korts med vit brodyrtop ocksÄ. Stövlarna hade ett speciellt namn, kommer inte ihÄg.
Det var snö 1964 ocksÄ. Det Àr min mamma, som skottar.
Hon Àr inte sÄ gammal dÀr, tÀnk vad klÀdseln gör!
Och mera snö kom inatt hÀr, kanske ska busvissla pÄ vÄren?
9/100 till # Blogg100
♥ Ljus och KĂ€rlek ♥
Och mera snö kom inatt hÀr, kanske ska busvissla pÄ vÄren?
9/100 till # Blogg100
♥ Ljus och KĂ€rlek ♥



































