Gomorron, Ä jodÄ, deckar-Ami gissade rÀtt. Jag var pÄ vÀg till en salong igÄr. Jajjemen, jag fixade mina jultassar. De blev röda med gyllene stÀnk!
Alltid uppfriskande att komma ut till Annette, denna hÀrliga mÀnniska, som Àr rak, gullig och rolig. Vi skrattar himla gott ihop.
Ălskar min fina stad!
Jag passade pÄ att göra nÄgra Àrenden pÄ hemvÀgen och knÀppte dÄ dessa bilder.
Idag ska jag göra ett par saker. Det handlar om sÄng och att Àta gott. Först i en hembygdsgÄrd och senare pÄ Kyrkans gÄrd. SÄ det blir att göra nÄgonting i stÀllet för ingenting men ÀndÄ rÀtt behagligt.
Idag ska jag göra ett par saker. Det handlar om sÄng och att Àta gott. Först i en hembygdsgÄrd och senare pÄ Kyrkans gÄrd. SÄ det blir att göra nÄgonting i stÀllet för ingenting men ÀndÄ rÀtt behagligt.
Ljus och kÀrlek.



















