För tredje dagen i följd har jag nu knÄpat ihop ett inlÀgg i det nya livet med Blogger. Med kombo mobil och laptop, sÄ blev det sÄ hÀr.
Jag börjar komma underfund med hur man Àndrar bildstorlekarna. Min Äsikt Àr att nya Blogger Àr anpassad till att mobilblogga (vilket var kass innan). Men jag kan inte fÄ med allt dÀr. Vet inte hur man infogar lÀnkar.
Det blev en glad dag igÄr, dÄ jag stÀllde upp och lÀste texter i kyrkan. Kul att se medarbetare och besökare, som jag hÀlsat pÄ i nÄgra Är. Nu Àr mycket annorlunda, med avstÄnd - handsprit tillgÀnglig.
Bild frÄn igÄr pÄ Diego, som fÄtt lite efterrÀtt. GrÀdde pÄ nosen, dÀr! HÀrligt att se honom piggelin, Àven om det snurrar Àn.
SÄ fick jag ocksÄ (bÄde hÀrligt busig video pÄ de smÄ och) nÄgra foton pÄ de minsta barnbarnen Lowe 7 Är och Sally 2 Är.
Orsakullan frÄgar:
Ăr du den pĂ„ resan som har med dig massor, eller packar du minimaliskt?
Jag har varit den som packat massor men som Àndrat mig till minimaliskt.
Utanför ditt sovrumsfönster ser du ... hyreshus, hÀngbjörkar, blomstrande balkonglÄdor och en park.
Finns det ett rikt djurliv dÀr du bor? Absolut inte. Enstaka fÄglar, harar men en hel del hundar och katter i band.
Ljus och kÀrlek!
















