De tvĂ„ översta bilderna © fotograf Joakim Svensson och nedersta © fotograf Leif Boström
...varje gÄng som jag ser de hÀr bilderna! Lycka!
Jag har firat vartenda Är sedan torsdagen den 12 mars 2015 (VÀrldsnjurdagen) och jag finner ingen anledning att hÄlla upp med det. Det Àr en stor hÀndelse, som jag Àr vÀldigt stolt och MODig över, att jag dÄ hade förmÄga att genomföra. Utredningstiden var dock som en oviss vandring med grus i skorna. Det Àr mÄnga och lÄnga processer, som ska stÀmma och en enda liten detalj kan omkullkasta möjligheten att fÄ ge denna gÄvan.
Att numera ha en singelnjure, det har inte pĂ„verkat mig ett dugg. Alla prover Ă€r utmĂ€rkta och det viktiga Ă€r att vĂ„r yngsta dotter mĂ„r utmĂ€rkt đ Som tack ifrĂ„n vĂ„rden fĂ„r man som levande donator hĂ€lsokontroller livet ut, det Ă€r fint, det. Och jag hjĂ€lper MOD - Mer Organdonation med personliga berĂ€ttelser.
Ljus och KĂ€rlek đđ»



























