lördag, juli 07, 2012

Adele - Set Fire To The Rain



Så som det regnar denna sommaren, så är det väl på sin plats att släppa iväg en sång om regn!
Set Fire To The Rain
..med en stor kvinna med en stor röst!!!
I mitt tycke helt formidabelt!
Fast idag är regnet framskjutet till i natt. det är "bara" mulet.
Idag åker våra tyska kära vänner med färjan till Sverige.
Dom kommer och hälsar på mig en sväng.
I morrn, eller så.
Vi som umgåtts i flera år, vi var fyra, nu är vi tre.....
Men, "Välkomna till Sverige!"
Det dyra landet, vad eurokursen beträffar, visst.
Men, visst är här snyggt och rent.
Jag älskar Svrige!
I love Sweden!
Ich liebe Schweden!
Tack för alla gissningar på Mitt Äventyr!
Vilken uppfinningsrikedom ni har, mina fina Stjärnor!
Ni får chansen att gissa lite till, detta var så kul!
Jag ska ge en ledtråd.

Så länge... 
...skriver och visar snart.
¸.•°`♥✿⊱╮

15 kommentarer:

  1. Jag gillar Adele (namne till mig) och hennes sånger.
    Nu vet jag!!! Du skall resa till Paris! Hi hi...

    Önskar dig en finfin dag!
    Kram ♥

    ╰⊰⊹✿ ✿⊹⊱╮ Här får du tbx ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, den var fin ╰⊰⊹✿ ✿⊹⊱╮ blomrankan!
      Kram! ¸.•°`♥✿⊱╮

      Radera
  2. Fin musik :)) " Jag gillar ju musik så " Önskar dig en bra dag oavsett väder å vind ... Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, lyssnar just nu på "Ring så spelar vi"....
      Kram¸.•°`♥✿⊱╮

      Radera
  3. Nu blev jag osäker?? Det ser plötsligt ut som upptäcksresa? Men caramel? menar du tro carmel? route 69 californien? bila kust vägen...La-Vegas? Nä! Jag tror fortafarande det är Amerika! Men ändrar mig....rote 69! Bila i California tror jag! HEHE... KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram, du goa, Pam!
      .•°`♥✿⊱╮

      Radera
  4. Det ser ut som en så'n där liten bok man hade förr när man bodde på vandrarhem, en som man samlade stämplar i.
    Här regnar det också, men när det är 20 grader och inte blåser tycker jag det är skönt med sommarregn. Fast inte blir det mycket gjort i trädgården inte. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, här är så kvalmigt, jag har varit ute och cyklat, ingen sol men varmt, nu drar jag ut igen!
      Kram.•°`♥✿⊱╮

      Radera
  5. Adele Äger!!! ;).
    Jag förblir nyfiken Gerd..Bless♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Adele, ja! Hon Äger verkligen!
      En sån nyfikenhet gillar jag, Bless... .•°`♥✿⊱╮

      Radera
  6. Ni är då för härliga, mina vänner, när ni gissar på allt möjligt, jag blir riktigt upprymd av idéer!

    Men, det är fult att hålla på sträckbänken alltför länge.
    Så därför säger jag nu som så här:

    "Det här är en UPPLEVELSE, som inte är GRATIS, varken i pengar eller i kraft!
    Jag kommer att göra den, utan att känna någon, men många har gjort det här - både före mig, kommer att göra den med mig, och efter mig.
    Egentligen inte så unikt, men ändå inget som gemene man gör så där..."

    Ni får gärna klura lite till på den nya ledtråden, någon av er har snuddat vid sanningen en smula, så spinn vidare!
    .•°`♥✿⊱╮

    SvaraRadera
  7. Jag måste bara.... någonslags rekreation mitt i skogen där man skall bara vara tyst osv...

    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, det är inte tysta leken ;) jag har för mycket tystnad i min lägenhet, jag vill träffa folk!

      Radera
  8. Hmmm... Jag kommer nog på det snart, måste bara fundera lite till... ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får riva lite i huvudkontoret *ler*

      Radera