fredag, juli 06, 2012

Några funderingar

Jag har gått här och lurat om en sak.
Nej, jag har inte lurat någon.
Och den saken kan ni ju få grunna på.
Jag har en plan.
Kanske som planet på bilden. Eller inte.
Du får gärna gissa, men det räcker med att säga "hej" till mig också......
Och om hälsan står mig bi, kan det bli verklighet.
Jag är ganska långt framskriden i mina tankar, sen lång tid tillbaka, dessutom.
Och planen verkställs inte förrän om dryga tre månader.
Då är den sena hösten.....
När ni har gissat färdigt, kommer jag att berätta.
Absolut!
Vad är det man brukar säga, jo - att familjen och alla anställda får inte delta i tävlingen, hihi..... 
...alltså ingen som vet, får gissa. För vet man, gissar man ju inte.......
Oh, detta är ju så kul...... Det håller min näsa ovanför vattenytan.
CREA DIEM!

13 kommentarer:

  1. Hmmm... Vad kan det vara?
    :-)

    SvaraRadera
  2. Säkert nåt skoj i alla fall :-)

    SvaraRadera
  3. Långresa? Flytt? Oavsett så är det säkert något spännande :-)

    SvaraRadera
  4. Åh, du kanske ska ut på en spännande resa?

    Visst är planeringen nästan halva grejen. Jag älskar att planera spännande saker =)

    SvaraRadera
  5. Ska du starta upp (bli egenföretagare) en liten verksamhet där du kan sälja nåt?? eller så har du tänkt flytta tillbaka till Ed igen?? Som en sista gissning ska du när vi här i Sverige har vinter bo på något varmare ställe utomlands ( du har köpt eller hyrt en lägenhet) å så kommer du hem igen på sommaren ? Fredagskram ♥

    SvaraRadera
  6. Jaha tanten vill ut på äventyr ;)..Mja 3 månaders planering ..Hm,då blir det långväga. Kanske visum som kräva hehehe..Bless♥♥

    SvaraRadera
  7. visum krävs! För jag TROR!! Att damen skall resa till New york!!!! e det rätt?? jAG ÄR NÄSTAN SÄKER PÅ DET!:) Hoppas jag har rätt, för New york e en helt underbar stad jag tror du kommer älska lika mycket som jag älskar det!
    blir spännande att se .....hehe
    kram

    SvaraRadera
  8. Du skall nog ut och resa iaf. Och det är säkert till ett varmt land så där på höstkanten :) Men jag vet ju inte vart exakt ;)
    För en stund sen så kom vi hem från landet. Måste komma hem för att fira svärdottern.

    Ha det så bra och ta hand om dig!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  9. Hoppas resan blir underbar. Detta är du värd tusen ggr om! Trevlig helg och ha det så gott. kramar♥♥♥

    SvaraRadera
  10. En tripp till Puerto Rico kanske? vad det än må vara så hoppas jag den blir super!! :)) och kanske blir du borta ett tag? halv flytt när det är som kallast?... ;)
    Kramen!♥ /Lena

    SvaraRadera
  11. Nu gör jag ett svanhopp upp i loftet. Jag är trött, det har varit en regnig dag och jag har varit ute en del och cyklat, men sen blir det för trôkigt att hela tiden vara hänvisad till stickning och läsning i sköna soffan. Jag vill ju ha någon att umgås med också, någon att krama och pussa på. När det regnar *ler*....

    Tack för alla underbara gissningar, dom räcker flera år för mig!
    Någon är väl lite i närheten och nuddar, men än finns inget rätt svar.

    Jag återkommer i morgon. Nattakramen♥...♥

    SvaraRadera
  12. Långt framskriden? Skall du bli med... Fast tre månader? Det är väl ändå lite väl hastigt!
    kretivitet är ju min starka sida så skall se här.
    Din plan handlar inte om ett plan, alltså handlar den om ett rymdskepp och du skall åka till mars och fotografera någre snygga marsianer till en tidning.

    Många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vid min åler? Gapskratt..... rolig, du!
      Ja, din kreativitet var helt underbar... Helt rätt, en plan behöver inte vara ett plan.
      Kramar!

      Radera