tisdag, augusti 14, 2012

Ser du vad jag ser?

Detta är ett foto från min Kinnekullevandring.

När jag började vandringen i söndags, så flaxade det ut en stor familj från en minibuss, och föräldrarna var inte sena med att placera dom tre barnen upp i detta konstverk.
För att föreviga dom medelst kameran.....

Jag ser ju alltid djur eller liknande i naturens skapelse.

Vad ser du?

Idag skiner solen, det verkar bli en toppendag! En stor SOL hela dagen! Är det sensommaren som nu kommer... allt det vi gick miste om i juli?

Vad jag ska göra av denna dagen, har jag inte riktigt klart för mig än. Det ploppar upp av sig självt så småningom. Vet bara att jag snart ska cykla till COOP Extra i andra ändan av stan. Dom måste ha intalat sig själva att ge järnet att nypa alla stans kunder, för på vissa saker ligger dom långt under Willys. Jag handlar naturligtvis bara gräddan, ekonomisk som jag är (inte snål) .....

Strör massa soliga kärlekskramar över alla mina fina läsare!


13 kommentarer:

  1. Min första tanke var två UGGLOR på en gren så jag står fast vid det!

    SvaraRadera
  2. Olika personer uppfattar en bild olika, allt beror på fantasin.

    Ha en bra tisdag

    SvaraRadera

  3. Jag ser små tigerungar i trädstammen. Men det kan också vara kattungar, hi hi hi...

    En solig dag här med!

    KärleksFullaKrameLuttar ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Först såg jag ugglor, sen blev det två bulldoggar :-) Här blir det snart en promenad och sen jobb. Jag försöker vänja mej vid mitt nya liv utan små barn som ska fixas till inför skolstart!

    SvaraRadera
  5. Jag ser en getabock,men samtidigt liknar den delvis en Norsk gråhund i alla fall bakre delen , hi hi...

    SvaraRadera
  6. Jag ser just ingenting nu. Skyller på jetlag och tidsomställning sen hemresan igår ;-)

    SvaraRadera
  7. Ser ett lejonhuvud till höger, men tittar jag en stund till så blir det allt möjligt :)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Ett trädtroll vill jag se till höger..Men var man på plats kan man nog hitta lite till..Naturell-konst, härligt!..Bless♥

    SvaraRadera
  9. Härligt med spännande mönster i naturen. Jag hittade en pinne som liknade an anfallande orm!

    SvaraRadera
  10. NUUU ser jag! Det är ju en krokodil som sticker upp ögonen ur gräset där. Vanligtvis gömmer dom sig på det sättet i vatten, men vad sjutton, gräs duger det med :-)

    SvaraRadera
  11. Ugglor, tigerungar, kattungar, bulldoggar, lejonhuvud, getabock, norsk gråhund, trädtroll, krokodil!

    Så många djur såg ni tillsammans! Visst är det fantastiskt med naturen!

    Vad jag såg? Jo, jag såg två björnungar. Den till vänster lägger huvudet på sned och den till höger håller upp tassarna över huvudet, som om den beder.

    Det har varit en bra dag, en av dom bättre. Har rört på mig, använt huvudkontoret och ätit gott. Så nu är jag trött och sätter på SKYLTEN
    "STÄNGT FÖR NATTEN, ÅTERKOMMER NÄR JAG VAKNAT"
    ♥♥♥...♥♥♥

    SvaraRadera
  12. Jag ser två lejon. Är hemkommen idag från några dagar i husvagnen. Härligt att vara borta. Hemskt att komma hem. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Husvagnen, ja. Ett minne blott för mig nu. Aldrig mera. Härligt att vara hemma.
      Så olika det kan upplevas. Tidigare var det skönt att åka ut med husvagnen och lika skönt att komma hem. Vi brukade säga det att, så fint vi har det hemma!
      Kram!♥

      Radera