måndag, september 10, 2012

Hos sjukgymnasten.......

Hit ska jag klockan 11.00.  Som väl är, så är axeln bättre!

Cykeln får bära mig.

I förrgår tittade jag på TV och Körslaget. Kände mig själv deltaga, jag ska ju börja Allsångskul nu på Onsdag.
Sång ger Glädje!

Igår var jag på intressant Träff inför min Pilgrimsvandring i Oktober.
Fick en del tips. Ska besöka Clas Ohlsson, jämföra mot Sportaffärerna.

Nu har jag en del på G.....


Det är en del som kommer till mig, tror att jag är mottaglig. Och planera, är helt underbart.

Sorgen finns ju med mig, men jag kan ändå känna Glädje och Entusiasm. 

Visst är det fantastiskt?

"Bläddrar" lite förstrött i tidningarna på nätet...
Bara eländes elände. Det är klart man bör vara uppdaterad, men jag får negativa vibbar då.

Det finns faktiskt en positiv tidning, den har jag tipsat om för länge sen! 
Det är TILLIT.info 
Ha en skön måndag, fina du!

20 kommentarer:


  1. När man är inne i en fin energisvärm så skall man frossa i den, kanske kan man till och med minnas och ta lite av den en annan då man behöver.

    SoligaKrameLuttarMedEttStortHjärta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så sant. Är så tacksam för allt positivt och kärleksfullt.

      KrameLuttarMolnigaMenSolenKommer!♥♥♥

      Radera
  2. Du är helt klart på rätt väg. I dubbel bemärkelse ;-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där fick du till en knorr ;) kram♥

      Radera
  3. Vad härligt det låter med glädje och entusiasm! Det önskar jag mig för livet är så tungt utan.
    Tack för tipset om tidningen! Jag hade glömt bort den. Du vet när datorerna kraschar och allt som man sparat som favoriter försvinner... Vad gäller vanliga nyheter, både tidningar och TV, så nyhetsfastar jag sedan 18 år tillbaka. Det viktigaste som händer får man veta ändå, för folk pratar så mycket om nyheter, eftersom de inte vågar prata om sig själva.
    Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du rätt i, folk pratar om nyheter - och så vädret, det är väldigt bekvämt.
      Ja, jag känner glädje, men faktiskt, när jag låg hos sjukgymnasten, så kröp lite osäkerhet genom mig, det blev mycket att tänka på efter mötet.
      Kram♥

      Radera
  4. Åååh, så härligt det låter att axeln är bättre och att du känner glädje och entusiasm.
    Spännande med kören och med träffen som du hade igår.
    Det är mest deprimerande att läsa nyheterna nu. Då får man utbrott som jag igår ;) he he...

    Önskar dig en skön och härlig dag!
    Kramis ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, axeln är bättre. Och jag är glad, samtidigt lite nervös, har inte känt så förut......
      Jag får ut och gå.
      Kram♥

      Radera
  5. Här får du en stoor måndagskram från oss söderut! Ha det bäst!

    SvaraRadera
  6. Åh vad roligt med allsång!
    Bra att du kan känna glädje i sorgen! Det måste du för att överleva!
    Skall kika in tillit.info, låter som en bra hemsida!
    MÅNGA KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, nu är sjukgymnasten avklarad för denna veckan, nu väntar sången på onsdag och så hittar jag väl på något i morgon! Kanske jagar en pannlampa, eller nåt.... KRAM

      Radera
  7. Nu ligger jag efter, i alla fall med att kommentera hos andra.
    Denna årstid går jag in i nån form av bubbla som spricker upp på våren.
    Nej, jag blir aldrig deprimerad, men jag lider brist på energi denna årstid.

    Ha en fortsatt bra, hoppas solen lyser även på dig

    mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, den lyser, det blev plötsligt så varmt! Har varit ute och cyklat igen, inte på vinden...... Ha de bra!

      Radera
  8. Planeringen är ju nästan halva resan :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju det. Planering, genomförande och minnena ;)

      Radera
  9. Allsång! Vad roligt!
    Kram go´aste vännen ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst! På onsdag kväll, så! Kram♥

      Radera