onsdag, oktober 24, 2012

Mindfulness

Ja, jag fortsätter på den inslagna vägen av Tystnad, Kärlek och Ro.

Sinnesnärvaro medvetet närvarande i nuet.

Min bild, där.... den visar det lite diffusa, det regnade på linsen, en misslyckad bild kan bli magisk.

När jag vandrade hade jag bara dom elementära behoven i huvudet.
Fanns inga problem, det ordnade sig, det kom till mig, det jag behövde.

Så idag är en baravaradag, hade nästan en sådan igår också, och jag plockar med allehanda saker efter resan. Sådant är kul.

Jag tvättade upp precis allt igår kväll, efter att ha vädrat sakerna och kläderna på balkongen.
Skönt att ha allt garanterat rent.

Om du har lust, så klicka dig vidare till http://geddfishpilgrim.blogspot.se/ så får du se mer i bild.

Bara om du vill.

Kärlek. Till dig. Från mig.

24 kommentarer:

  1. Baravaradagar är bra. Sådana har jag ganska så ofta :)
    Ha en bra dag!
    Kram Maria

    Ska kika in på din andra blogg senare och läsa om ditt äventyr

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Maria! Bloggen finns kvar och väntar på dig.... Kram

      Radera

  2. Jag har läst och sitter här med en stor beundran för dig!

    KrameLuttarMedKärlekOchAlltVadDuÖnskar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det, Kaisa! Jaa, jag undrade ju vad jag gett mig in på..... men, det blev så bra!
      KrameLuttarMedKärlekStor♥

      Radera
  3. Hejsan...jag har letat så efetr bloggar som jag tycker stämmer överens med mina egna vibbar....nu tror jag jag hittat en i allafall...Blev glad! Kan väl säga att jag gått från inredningsblogg till tankeblogg om min egen blogg.
    Även jag har vandrat Caminon -09 I mars månad i år har jag lagt ut min vandring,följt mina skrifter oavkortat och delat med mig av mitt innersta där. Nyligen har jag lagt ut en annan "resa" Karma W....också händelser några år tillbaka som jag nu delat...Mitt senaste inlägg Stå päls ,har gripit tag i mig riktigt....Jag kommer tillbaka hit..blev så glad att jag hittade dig...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det, Lisbeth! Har nu kikat in i din fina blogg! Kramen

      Radera
  4. Önskar verkligen att jag någon gång kommer att kunna vandra en lång vandring igen. Det ÄR magiskt! Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ALLT, skulle jag vilja säga, går inte att förklara, måste upplevas. Kram♥

      Radera
  5. Har kollat på bilderna och läst i din andra blogg. Det är fantastiskt av dig och du är fantastisk som ger dig på ett sådant äventyr. För äventyr är det ju - ett spännande äventyr! Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej å hå, Simona, tack för det, det VAR verkligen ett äventyr, men det ville jag ju! Kram ♥♥♥

      Radera
  6. Jag har läst och sitter här med en beundran,,du är fantastisk,,,kollat och läst,,,,,,

    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  7. Det är skönt med en baravaradag ibland.
    Det skulle jag också behöva nu känner jag.
    I morgon blir det till att fixa med några gardiner och sen är det inte så mycket mer =)

    Ha en skön kväll!
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, en skön kväll du med! Kram♥

      Radera
  8. Skönt att komma bort från alla måsten ibland och bara tänka på det vitala - äta, dricka och sova. Och däremellan själsro.
    KRAMAR

    SvaraRadera
    Svar
    1. Exakt. Det var inte mycket mer att välja på och det är lätt att anpassa sig. Dessutom spirade mycken värme och gemenskap. Kramar

      Radera
  9. Go morron

    Nu är det jag som är lite efter när det gäller att kommentera. Sitter allt mindre vid datorn just nu, finns andra saker som jag prioriterar.

    Hoppas allt är bra med dig.
    Ha en bra dag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, allt är bra! Ha en bra dag du också!

      Radera