fredag, oktober 12, 2012

♪ ♫ ♪ ♫ Patrick Swayze & Wife 1994


Visst vill man dansa till!
***

... mina fina!
***
 Fredag idag! Och ett besök till Frissan, jag ska väl bli fin, finare, finast!
Packat har jag INTE än, hade det förut, men packade ur. Köpte ju ny rygga, modell större.
Internet har legat nere den mesta delen.  Har använt min energi på cykelturer och promenader i stället.
Och först och främst, att umgås med yngsta dottern på finbesök här!
Jag packar i eftermiddag, jag är en sådan där SistaMinutenPackare.
Allt finns på plats på bestämda platser.
Nu pirrar det allt lite......
Eller?
Jag kanske skriver en snutt i morgon också. Får se om jag får en stund att läsa bloggar.
Orsa kompani lovar inget bestämt.
Long Live Love

18 kommentarer:

  1. Love love love... KrameLuttarVilaEnDagFöreResan!!!!

    SvaraRadera
  2. Lycka till på pilgrimsfärden önskar jag dig redan nu om du inte skulle hinna blogga i morgon innan du åker så! Fredagskram ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag skriver nog något ord i morgon, om inte annat så på Pilgrimsbloggen, tror jag. Jag är väl uppe vid 4-tiden, tänker jag. Kram♥♥♥

      Radera
  3. När jag hade rutin på att resa packade jag också i sista minuten. Nu är jag så ovan, så nu behöver jag börja packa långt i förväg för att inte missa någonting. Måste komma ihåg alla mediciner jag ska ha med mig, och så är jag rädd för att frysa så massor med varma kläder... Så var det inte förr. Kram! ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är svårt det där med packning. Blir nog värre med åren. Jag har blivit en sistaminutare på senare tid, men jag har stenkoll - har en lista över allting. Kram♥

      Radera
  4. Jag är också en sistaminutenpackare när jag ska nånstans, och så lyckas jag alltid få med mig för mycket grejer :)

    Ha det nu så bra på resan och njut. Har hört att det ska vara mycket mycket vackert dit du ska. Storslagna vyer mm mm.
    Kramisar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säger du det? Jo, lätt att få med för mycket. Det som ligger här och väntar, får jag nog gallra lite. Men mycket är hygien och mediciner, väldigt lite klädombyten. Mycket ska tvättas under vägen.
      Vackert, jaa! Det blir det. Kramisar till dig!

      Radera
  5. Oj! åker du snart?? för att gå och gå och gå och gå... ;)
    Ibland blir det bloggstopp i mitt huvud vad det gäller att hälsa på i bloggerian, men jag tänker på dej♥
    Hoppas kalufsen blir kanon! hi hi... och önskar dej en fiiin fredag!♥ Kram♥ /Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och här sitter jag, görtrött. Ska upp kl 04. Åker i morgon!
      Kalufsen blev rufsen. Kramar♥Tack o hej♥

      Radera
  6. Det där är Patrick Swayze's fru som han dansar med. Fint var det.
    Det är ganska skönt att packa i sista stunden, det gillar jag också.
    Så trevligt att du har besök hos dig.

    Ha en trevlig dag OCH jag önskar dig en trevlig resa ifall vi inte hör nåt mer. Väntar här med spänning när du kommer tbx!

    Kramar och massor med kärlek till dig ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det vet jag - det stod ju Patrick & Wife.
      Packat packat upp packat. Trött nu.
      Tack, jag hoppas verkligen det blir bra och att jag orkar den tunga ryggan.
      Kramar och kärlek tillbaka! ♥♥♥

      Radera
  7. Hoppas du får vädret med dig också ! Ha det gott och lycka till

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det hoppas jag absolut, ingen hit att gå i regn, men vem räds? Möjligen för kossorna på vägen, fniss......

      Radera
  8. Värme och kramar till dej♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och kram och värme tillbaka till dig♥

      Radera
  9. Längesen du gjorde avtryck i min blogg.
    Själv har jag haft mycket att göra denna vecka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju varit på min inre och yttre vandring nere i Spanien! Kram♥

      Radera