fredag, oktober 05, 2012

Svart katt Vit katt

Hujedamej, vilken fart jag hade igår!
Inte nog med dom uppdrag jag trodde jag inte hade...

Jag provgick ryggan också och upptäckte - till ve och fasa, att....
...Det tar vi en annan gång.
Eller, kommer synas i Pilgrimsbloggen snarast.....

Inalles har jag cyklat tre gånger och vandrat en gång.

Och av en händelse stötte jag på Sigges och min kontaktsköterska, den goa Kikki.
Hon som forskade och disputerade till medicine doktor i december. Kom i tidningen i januari och det skulle Sigge läsa, när han kom hem.......
Jag har inte pratat med Kikki sen början av mars. Där kom vi nu på varsin cykel mitt emot torget.
Det är som om Sigge är med mig. Jag har nu också fått reda på vad det är för fel med stationsklockan.
Allt har ett samband. Får fixa det sedan, med klockan.

Filmen, ja.
Det var en hejig film. Bra musik och skådespelare och brôte och stim hela tiden, och mycket skratt.
Heltokig.
Riktigt "zigenar"-liv, om man nu får skriva så i dessa tider.....

2 timmar lång och sen smakade det gott med kaffe och smörgås (thekaka) - ingen kanelbulle, men det gjorde inget.

Idag kommer jag att vara upptagen med allehanda, så jag bloggar inte runt något. Vad jag gör, får ni veta senare!

Må väl, till kropp och själ! Kärlek ♥ ♥ ♥

9 kommentarer:

  1. Tänk att du mötte sköterskan på stan. Och att Sigge var med. Det är som du säger; allt har ett samband.
    Nyfiken på vad du ska göra idag.
    Kram! ♥

    SvaraRadera
  2. Allt har ett samband - så sant! ♥
    Kram go´aste vännen!

    SvaraRadera
  3. Filmen är rörig men rolig och ändå roligare när man har varit till deras land och känner igen lite därifrån =)

    "Pusselbiten" är nog med dig jämt, det tror jag iaf. Klart att han håller dig sällskap♥

    Önskar dig en fin och bra dag!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Många cliffhangers i ett och samma inlägg... ;-)

    SvaraRadera
  5. Okej då syns i möra då☻/Bless

    SvaraRadera
  6. KrameLuttarOchTackFörGodaEnergierKärlekGlädje

    SvaraRadera
  7. Må väl själv du!

    Kram♥

    SvaraRadera
  8. Kramar bara om så här på kvällskvisten. Är trött så in i bomben... ♥♥

    SvaraRadera
  9. Tusen tack för alla fina kommentarer, säger MiniPCSeeeeegSlööööööö<3<3<3

    SvaraRadera