tisdag, november 13, 2012

Gjorde ett försök.......

I alla fall ett tappert.
Försök.

Gick på en "pröva-på-kväll" med scrapbooking. Det har jag aldrig försökt mig på.

Nog för att jag målat porslin, gått på keramik, målarkurser, målat träfigurer och liknande, men det var på mitt glada 60 till 70-tal. Då en var ung och spräk och hade hela livet framför sig!

Nåväl, det höll tankarna borta dom tre timmarna i alla fall.
Annars är det som förut. Pest. Och pina. Känner mig tom.

Måste förtränga alla tankar och minnen. Fylla huvudkontoret med roliga saker.

Nu ska jag ut! Måste!

Tack för alla era kärleksfulla kommentarer! Ska kika in lite senare idag, tror jag.

Kärlek från mig till dig.

10 kommentarer:

  1. Jättetjustigt! Jag älskar färgerna! ☺ Önskar de hade någon kurs i scrapbooking här också. Jag får famla mig fram på egen hand.
    Det finns ett talesätt som heter "What you resist persists", och jag tror att det är precis så det är. Jag tror att ju mer du försöker förtränga tankar och minnen, desto mer kommer de att tränga sig på. Det är naturligt att de ska ut. Lita på att den här pest-och-pina-perioden kommer att ta slut. Allting är övergående.
    Varm kram och mycket kärlek! ♥

    SvaraRadera
  2. Att byta ut sina tankar är inte alltid lätt, men jag är helt säker på att du fixar det också.
    Stor kram!!
















































































































































































































































    SvaraRadera
  3. Inte konstigt att du känner så som du gör. Det är lätt att hålla sorg och ledsna tankar borta när man är sysselsatt och på språng. Men när man landar in i vardagen så kommer tomheten och saknaden nära inpå. Hoppas det blir gladare dagar framöver.

    Kram♥

    SvaraRadera
  4. Scrapbooking, det skulle vara roligt att prova på. Jag fattar inget av det... måste kolla upp det.
    Hoppas det blir bättre och ljusare för dig snart!

    Bamsekram till dig ♥♥♥

    SvaraRadera